- Reaktionen
- 80.804
- Checks
- 14
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
tjo der geht ehDu bist afoch a gschertes Individuum. Rotzgoschert, schei*t auf ziemlich vü oder olles, sammelst Strafverfügungen wie aundare Briefmarken und host do herin scho mehrere dazua brocht, di fia an kompletten Voiidioten zu hoidn.
Nixdestotrotz is es genau des, wos di fia mi afoch liebenswert mocht, du Honk du.
I mog schräge Vögel.
Soiche wie di.
auf kommentare von kronken schwestern leck ich besonderen wert.......Du bist afoch a gschertes Individuum. Rotzgoschert, schei*t auf ziemlich vü oder olles, sammelst Strafverfügungen wie aundare Briefmarken und host do herin scho mehrere dazua brocht, di fia an kompletten Voiidioten zu hoidn.
Nixdestotrotz is es genau des, wos di fia mi afoch liebenswert mocht, du Honk du.
I mog schräge Vögel.
Soiche wie di.
Sevas Boss ah die YasSie a schon da
wo host a leck? gggggggauf kommentare von kronken schwestern leck ich besonderen wert.......
auf kommentare von kronken schwestern leck ich besonderen wert.......
...wehe wenn sie blut...geleckt...und nSevas Boss ah die YasSie a schon da
...und die ewe bzw die regina lecken muss..der hots a schlecht dawischt...Sicher bin i do, waun da Oide an schwochn Moment hod!
mehrere..bin jo schon olt...wo host a leck? ggggggg
beim speilellecken und darniederknien...ich wüll wissen was die aussenstehenden...denken...über den...So.
Und jetzt bemühst di amoi!
dann ghörst gflickt gggggggmehrere..bin jo schon olt...
...du manst die umfrage ob ich mich schleichen soll oder nit...oder die geistige umnachtung als ich einem treffen zusagte.....da war ich beeinträchtigt...schützt also vornicht...?Sicher bin i do, waun da Oide an schwochn Moment hod!
do gehn ma aundare no vü mehr am orschalso entweder traut ma kana oder ich geh niemand am arsch..?..
na wenigstens etwas...donk...wer den??do gehn ma aundare no vü mehr am orsch
nana, i varot nix mehr, des is mi scho sche auf´n schedl gflognna wenigstens etwas...donk...wer den??