- Reaktionen
- 22.386
- Checks
- 15
die unterflate vom C&A passt nit so ganz zum gsicht....em vivo ....Anhang anzeigen 12311602
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
die unterflate vom C&A passt nit so ganz zum gsicht....em vivo ....Anhang anzeigen 12311602
Geh bitte is jo a maskn sunst bin ich ka klakarierter..also ka kkkdie unterflate vom C&A passt nit so ganz zum gsicht
Eh fürd fisch...brandaktuell... Was meinst warums bock gibt's doppelt so gehaltvoll brauchst nicht das volle gehalt fürn gleichen effett.....äh effekt...
Eh fürd fisch...brandaktuell... Was meinst warums bock gibt's doppelt so gehaltvoll brauchst nicht das volle gehalt fürn gleichen effett.....äh effekt...
Fee fehn föhn a schöneffett g'fallt ma oba eh bessa - des is sicha französisch und spricht ma Efee aus - oh, it's e Fee
Fee fehn föhn a schön
Buzzzzzzzcut?oida Fux, an Föhn habi glaubi des letzte moi vor an ViertelJahrhundert in da Hand g'habt - und jetzn ham mi die Weiba a no auf 5 Millimeter z'sammg'rupft - jetzn bini dann bald wirklich so a z'sammg'stutzta oida zacha Flugadler wie des Mitglied #431736 eh scho alleweil mant
Buzzzzzzzcut?
Aber ka halt äh halsloses ungetüm?jo, kwasi a Lebendrupf
....brandaktuell scheiss feinmotorik...Anhang anzeigen 12319458
Jo für die hängemattn is no zu kolt brandaktuell leider...Sonnenkönig @Mitglied #505578 auf Balkonien ---->