G
Gast
(Gelöschter Account)
Des is owa scho urndlich anstrengend.Also wenn i das bgld auf 2 Räder unsicher mache, dann mit dem Fahrrad
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Des is owa scho urndlich anstrengend.Also wenn i das bgld auf 2 Räder unsicher mache, dann mit dem Fahrrad
Hüfe! A Eindringling!wia da ungefilterte steira oblitzt is
Hüfe! A Eindringling!
Im Dezember dannImmer langsam mit den jungen Pferden!
Des mim Radl warat dann mei Part...
Bin eh scho wieder weg, als Teilzeitburgenlandla...
Radlfoan?Des is owa scho urndlich anstrengend.
JoRadlfoan?
Do warad i gspannt wiasd schnaufert wirstradlfoan is im land der burgn leicht, is eh fost eben
i schnauf a wenn´s berg o gehtDo warad i gspannt wiasd schnaufert wirst
Also ich bin alles andere als ebenradlfoan is im land der burgn leicht, is eh fost eben
Ts. Ich radle gern
i woas eh, deine feurigen hügelAlso ich bin alles andere als eben
De Hügel miasstn mol gründlich erforscht werdnAlso ich bin alles andere als eben
Vo innen und außenDe Hügel miasstn mol gründlich erforscht werdn
Im Süden isses ähnlich wie in der Ost- oder Südoststeiermark...über 1000 HM host gleich amoi beinand, wennst richtig foahrst!radlfoan is im land der burgn leicht, is eh fost eben
Versteht si von selbstVo innen und außen
Zoag amoi!Also ich bin alles andere als eben
Geh Schneid ned so auf duIm Süden isses ähnlich wie in der Ost- oder Südoststeiermark...über 1000 HM host gleich amoi beinand, wennst richtig foahrst!
Meine beringten stellenZoag amoi!