G
Gast
(Gelöschter Account)
Des is owa scho urndlich anstrengend.Also wenn i das bgld auf 2 Räder unsicher mache, dann mit dem Fahrrad![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Des is owa scho urndlich anstrengend.Also wenn i das bgld auf 2 Räder unsicher mache, dann mit dem Fahrrad![]()
Hüfe! A Eindringling!wia da ungefilterte steira oblitzt is![]()
Im Dezember dannImmer langsam mit den jungen Pferden!
Des mim Radl warat dann mei Part...
Bin eh scho wieder weg, als Teilzeitburgenlandla...![]()
Radlfoan?Des is owa scho urndlich anstrengend.
JoRadlfoan?
Do warad i gspannt wiasd schnaufert wirstradlfoan is im land der burgn leicht, is eh fost eben![]()
i schnauf a wenn´s berg o gehtDo warad i gspannt wiasd schnaufert wirst![]()
Also ich bin alles andere als ebenradlfoan is im land der burgn leicht, is eh fost eben![]()
Ts. Ich radle gern
i woas eh, deine feurigen hügelAlso ich bin alles andere als eben![]()
De Hügel miasstn mol gründlich erforscht werdnAlso ich bin alles andere als eben![]()
Vo innen und außenDe Hügel miasstn mol gründlich erforscht werdn![]()
Im Süden isses ähnlich wie in der Ost- oder Südoststeiermark...über 1000 HM host gleich amoi beinand, wennst richtig foahrst!radlfoan is im land der burgn leicht, is eh fost eben![]()
Versteht si von selbstVo innen und außen![]()
Zoag amoi!Also ich bin alles andere als eben![]()
Geh Schneid ned so auf duIm Süden isses ähnlich wie in der Ost- oder Südoststeiermark...über 1000 HM host gleich amoi beinand, wennst richtig foahrst!![]()
Meine beringten stellenZoag amoi!![]()