G
Gast
(Gelöschter Account)
i wor eh vorige wochn in güssing, kenn die gegend ehIm Süden isses ähnlich wie in der Ost- oder Südoststeiermark...über 1000 HM host gleich amoi beinand, wennst richtig foahrst!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
i wor eh vorige wochn in güssing, kenn die gegend ehIm Süden isses ähnlich wie in der Ost- oder Südoststeiermark...über 1000 HM host gleich amoi beinand, wennst richtig foahrst!
Deine südburgenländische Hügellandschaft...Meine beringten stellen
I denk du besuchst des Burgenland eh mal. Da wirst es dann wohl sehenDeine südburgenländische Hügellandschaft...
Do tat i glott amoi gern mitradlnTs. Ich radle gern
du radlfoahra duDo tat i glott amoi gern mitradln
I schou, du adu radlfoahra du
nee, do kriag i dabei imma so orschwehI schou, du a
Vo wos jetzt genau?nee, do kriag i dabei imma so orschweh
va de bledn sottlnVo wos jetzt genau?
nee, do kriag i dabei imma so orschweh
i wor scho mit dem schwammerlvollernter dortI hol mir wieder a paar Schwammerle. Falls mich jemand sucht: i bin im Wald
i schoWennst mit Sattel foahrst ned...
soooo blad is die @Mitglied #588369 jetzt ah wieda ned!Hallo die runde !!!!!! ☺☺☺☺☺☺
Wos is mit dir, haasoooo blad is die @Mitglied #588369 jetzt ah wieda ned!
Ahmm. Bitte hier würde Ma auch gerne welche habenI hol mir wieder a paar Schwammerle. Falls mich jemand sucht: i bin im Wald
Wohin darf ich liefern?Ahmm. Bitte hier würde Ma auch gerne welche haben
Zu mirWohin darf ich liefern?
Äh, etwas genauer bitte.Zu mir