- Reaktionen
- 86.990
- Checks
- 8
Geht aber eh fürs serviceDes is net witzig... So a rennschlittnservice is echt net ohne![]()
Magst nicht wissen was ich fürs letzte bezahlt hab
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Geht aber eh fürs serviceDes is net witzig... So a rennschlittnservice is echt net ohne![]()
Is dei tisch eigentlich zum ausziehen? kann ma dich dazwischen quetschen? fgDes wird a teire deko![]()
Es woarn 2 sochn!!!Geht aber eh fürs service
Magst nicht wissen was ich fürs letzte bezahlt hab![]()
Is dei tisch eigentlich zum ausziehen? kann ma dich dazwischen quetschen? fg
Es woarn 2 sochn!!!![]()
wer wü was spreitzen i wü nur nned das dei Kerzen wackelt fgNa, vl soitast bessa in da SM rubrik schaun... Di wird nix g' spreitzt u quetscht
Zw. Meine oarschpackerl hot nu niar wos gwocklt!!!wer wü was spreitzen i wü nur nned das dei Kerzen wackelt fg
I muass mind. 415€ dafiar kriang, damit i de autorechnung wieda herin hob![]()
Bremsn u ölTotalschaden ghobt?![]()
Zw. Meine oarschpackerl hot nu niar wos gwocklt!!!![]()
Eh günstig. Geh mal in meine Werkstatt. Zweites Jahresservice ohne Verschleißteile oder sonst irgendwas, günstige 930 EuroBremsn u öli derf afoch nimma so vü rasen
Bremsn u öli derf afoch nimma so vü rasen
Des zoihst bei honda werkstättn, drum foahr i durt nimma hiEh günstig. Geh mal in meine Werkstatt. Zweites Jahresservice ohne Verschleißteile oder sonst irgendwas, günstige 930 Euro
I waßWer bremst valiert!![]()
![]()
Hab zum Glück keinen HondaDes zoihst bei honda werkstättn, drum foahr i durt nimma hi
Kannst Nussn knacken damit?![]()
Wozu auch?
Fest gemauert in der Esther, steht die Form aus Kerzenwachs ......Zw. Meine oarschpackerl hot nu niar wos gwocklt!!!![]()
Frauen die mit ihren Arschbacken richtig umgehen können, haben schon was!![]()
![]()
WAAAAAAS?! Der Mitglied #521068 hat dich abgewimmelt? Was geht mit Ihm?!... abgewimmelt... ich hab dir echt Avancen gemacht und du hast mir Korb um Korb gegebenAnhang anzeigen 9747038
![]()