- Reaktionen
- 86.892
- Checks
- 8
Geht aber eh fürs serviceDes is net witzig... So a rennschlittnservice is echt net ohne
Magst nicht wissen was ich fürs letzte bezahlt hab
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Geht aber eh fürs serviceDes is net witzig... So a rennschlittnservice is echt net ohne
Is dei tisch eigentlich zum ausziehen? kann ma dich dazwischen quetschen? fgDes wird a teire deko
Es woarn 2 sochn!!!Geht aber eh fürs service
Magst nicht wissen was ich fürs letzte bezahlt hab
Na, vl soitast bessa in da SM rubrik schaun... Do wird nix g' spreitzt u quetschtIs dei tisch eigentlich zum ausziehen? kann ma dich dazwischen quetschen? fg
Es woarn 2 sochn!!!
wer wü was spreitzen i wü nur nned das dei Kerzen wackelt fgNa, vl soitast bessa in da SM rubrik schaun... Di wird nix g' spreitzt u quetscht
Zw. Meine oarschpackerl hot nu niar wos gwocklt!!!wer wü was spreitzen i wü nur nned das dei Kerzen wackelt fg
I muass mind. 415€ dafiar kriang, damit i de autorechnung wieda herin hob
Bremsn u öli derf afoch nimma so vü rasenTotalschaden ghobt?
Zw. Meine oarschpackerl hot nu niar wos gwocklt!!!
Eh günstig. Geh mal in meine Werkstatt. Zweites Jahresservice ohne Verschleißteile oder sonst irgendwas, günstige 930 EuroBremsn u öli derf afoch nimma so vü rasen
Bremsn u öli derf afoch nimma so vü rasen
Des zoihst bei honda werkstättn, drum foahr i durt nimma hiEh günstig. Geh mal in meine Werkstatt. Zweites Jahresservice ohne Verschleißteile oder sonst irgendwas, günstige 930 Euro
I waßWer bremst valiert!
Hab zum Glück keinen Honda is aber bei vielen mittlerweile so. Beim Service wird die Kohle verdientDes zoihst bei honda werkstättn, drum foahr i durt nimma hi
Kannst Nussn knacken damit?
Wozu auch?
Fest gemauert in der Esther, steht die Form aus Kerzenwachs ......Zw. Meine oarschpackerl hot nu niar wos gwocklt!!!
Frauen die mit ihren Arschbacken richtig umgehen können, haben schon was!
WAAAAAAS?! Der Mitglied #521068 hat dich abgewimmelt? Was geht mit Ihm?!... abgewimmelt... ich hab dir echt Avancen gemacht und du hast mir Korb um Korb gegebenAnhang anzeigen 9747038