B
Gast
(Gelöschter Account)
Soll ich dort mein Ava raussuchen?Nein, besser nicht.
![]()
Hast doch eh so ein schönes Ava.
Dieses ausdrucksstarke Q, da werd' ich ganz wuschig.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Soll ich dort mein Ava raussuchen?Nein, besser nicht.
![]()
Liegt an deim fuselBin i olle?![]()
Q wie QaundbiaschtnHast doch eh so ein schönes Ava.
Wo is eigentlich mei Grillanzünder hikumma?Liegt an deim fusel
Da siagt ma 3fach
I hob scho mehrmals gsagt du soist stsubwischn und a bissl auframa eselWo is eigentlich mei Grillanzünder hikumma?![]()
Eine wahre Kennerin.Hast doch eh so ein schönes Ava.
Also de Flaschn hob i gfundenI hob scho mehrmals gsagt du soist stsubwischn und a bissl auframa esel
Den hat die @Mitglied #434047 wegbürschteltWo is eigentlich mei Grillanzünder hikumma?![]()
TsssAlso de Flaschn hob i gfunden![]()
Koa Angst der is ned giftig ...aber i dat im etz a Zeit lang von Zündquellen fern halten
I geh vor die tür und wart bis regnetKoa Angst der is ned giftig ...aber i dat im etz a Zeit lang von Zündquellen fern halten![]()
Eine wahre Kennerin.
Aber wahre Zurückhaltung, wir wollen uns doch nicht der Sünde hingeben.![]()
Guad Nacht HaseIch geb mich jetzt mein' Bett hin....Gute Nacht!
Brav bleiben.
Nix anstellen.
Nehmt's euch ein positives Beispiel an mir.![]()
Und i war wieder moi schuld, nur wal sie in ihrer gier net schaut wos drauf steht, de Weibsna kaunnst a net allanig lossnDen hat die @Mitglied #434047 wegbürschtelt
Jetzt geht des wieder los, den Diarndla is immer koitE I N H E I Z E N
bidde... es is kalt draussnund nass
Keine Sorge. Das passiert sowieso. Egal was du schreibst.Jo wann i feucht schreib, schiesst ba manche des blut wieder wo ein dass a ned gsund is...