- Reaktionen
- 59.556
- Checks
- 6
Bei uns is ab Mittag Eisregen gemeldet ....i hoff des bleibt euch dasparti gib ma mühe, da meine hod grad gsagt wie supa zum foan is
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bei uns is ab Mittag Eisregen gemeldet ....i hoff des bleibt euch dasparti gib ma mühe, da meine hod grad gsagt wie supa zum foan is
bis dass vo dir zu uns zogen is sama eh irgendwo scho in NÖ hoffantleBei uns is ab Mittag Eisregen gemeldet ....i hoff des bleibt euch daspart
Wos bei uns regnet, is bei eich eh Schneebis dass vo dir zu uns zogen is sama eh irgendwo scho in NÖ hoffantle
oda sei zauberkugel is triab woan
Belegte Zeitungen, illustrierte BrötchenI versteh blos Bahnhof..aber i muas ja a ned alles wissen
schweden? komische nudeln?Weiß du, dass Ma Dir komischen schwedischen Nudel einfach ned bös sa konn?
Und Schwedengranaterlnschweden? komische nudeln?
dort gibt's doch nur die komischen fleischbällchen und lachs!
JagaTee geb und ah Deckni wü ka essen... i hoatz jetz moi wieder ein... mir is so koit
Alkohol is kein Spielzeugi brauch heid bei gott kann jagatee
i hob eh ka problem owa irgendwann is amoi schlussAlkohol is kein Spielzeug
Recht Hosti hob eh ka problem owa irgendwann is amoi schluss
Rutsch ...du komischer schwedischer VogelDie leere Bank für mich alleine genissen...vorher Holz reinschmeißen. Die dicke Socken vorkramen und Füße hochlegen. Wenn vielleicht ein gewisse Esel dazu sitzten würde... hab auch genug gaugau dabei...
Rutsch ...du komischer schwedischer Vogel