- Reaktionen
- 34.162
- Checks
- 75
I oiden muffigen kalten keller?Du host a extra Platzl...ned do heraussen bei de ganzen Gamsbärn![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I oiden muffigen kalten keller?Du host a extra Platzl...ned do heraussen bei de ganzen Gamsbärn![]()
Des bier woa für de gamsbärn?Untern Ofenbankerl steht a Schachterl BierNed weiter sagen ...sonst san de ganzen Freibiergsichter glei wieder da
Ja wos moanst na du? Wennst du durch UNENTSCHULDIGTES Fehlen ned do bist? Soll i jeden Tag a Standerl Bier unters Bankerl schieben in der Hoffnung dass es gnä Frau gefällig werdDes bier woa für de gamsbärn?
Ups, i hobs ausdrunga, hod eh scho schal gschmeckt
De paar Minuten wo du allerweil da bist, rentiert se as Einheizen nedI oiden muffigen kalten keller?![]()
Freili, genau so stellt sich frau das vorJa wos moanst na du? Wennst du durch UNENTSCHULDIGTES Fehlen ned do bist? Soll i jeden Tag a Standerl Bier unters Bankerl schieben in der Hoffnung dass es gnä Frau gefällig werd![]()
Ich mag es wie liebevoll und freundlich du öwei za mir bistDe paar Minuten wo du allerweil da bist, rentiert se as Einheizen ned![]()
I mog di gern ...aber a extra Wurscht muß Ma se verdienaIch mag es wie liebevoll und freundlich du öwei za mir bist![]()
Des hob i mir fast denktFreili, genau so stellt sich frau das vor![]()
Jö! Die @Mitglied #434047 is wieder da!*brrrr*
Losst mi mal eini in de stubn und auf mei kamindackerl am ofenbankerl einrollen *schnurr*
Jetzt bin i bei deine Untertitel zspot kummanDes hob i mir fast denkt![]()
Joi.Do bleibst schen frisch