- Reaktionen
- 5.905
Das a Folddpritzn fülln bisserl a Zeit braucht is offenbor niamb klorBeim fülln hob i eh Zeit zu trinken
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Das a Folddpritzn fülln bisserl a Zeit braucht is offenbor niamb klorBeim fülln hob i eh Zeit zu trinken
Argra-ökonomisch bi leider ned sehr bewandertDas a Folddpritzn fülln bisserl a Zeit braucht is offenbor niamb klor
Das a Folddpritzn fülln bisserl a Zeit braucht is offenbor niamb klor
So a Uhrzeit zu spät für die Mittagspause zu früh fürn DienstschlussDankeschön, hier auch fürs erwähnen
Bei mir könnts diesmal passen
Tjo, du host deine Spritzan schnolla ausn Flaschl aufzognArgra-ökonomisch bi leider ned sehr bewandert
Mia gengan eh ned so friah hamSo a Uhrzeit zu spät für die Mittagspause zu früh fürn Dienstschluss
Hob s eh mol gaunz Turbomäßig zsamm gricht kommt, owa bis des wieder zsamm gricht hob kaun scho mehrere Spritzn laungsaum füllnDes was i scho, siag i beim Nochbarn
De ham jo koane Kiah, die miaßn ned hoam trochtnMia gengan eh ned so friah ham
HabSoda, jetzt sauf mi mit an Jagerberger Wein nieda, da Tullner is gor
kauf da an mähroboter ich tune in dir11ha bin i heit ogfohrn
I hob owa gspritztHab
kauf da an mähroboter ich tune in dir
De Kreiz und Quer Fohra san jo ned zan zuaschaunHab
kauf da an mähroboter ich tune in dir
Tjo... jeder hat andere ArbeitszeitenSo a Uhrzeit zu spät für die Mittagspause zu früh fürn Dienstschluss
Guten Morgen!Guten morgen an alle , ab nach Hause von Finnland. Angenehme 8 grad in der Früh. Das brauchen wir auch in Mostviertl