- Reaktionen
- 62.932
- Checks
- 47
Schen Gu Morgn ins 4tel
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Danke für die Einladung, aber unter der Woche keine ChanceFia olle Kaffeetantn und - onkeln und soiche des nu werdn woidn
Am 10.9. gibts ab 13:30 Uhr wieder a Kaffeerunde im Momento im CCA
Also wer Lust und Laune auf a Tratscherl hot, herzlich willkommen.
@Mitglied #250294 , @Mitglied #517527, @Mitglied #538532, @Mitglied #256816 und olle aundan natürlich a, vielleicht geht's eich jo aus
Oder braucht nicht mehr zu arbeitenTjo... jeder hat andere Arbeitszeiten
Jetzt tät i mi ducken.Oder braucht nicht mehr zu arbeiten
Oder braucht nicht mehr zu arbeiten
Musst schneller arbeiten kannst früher gehenDes dauert nu a poar Jahrl
Musst schneller arbeiten kannst früher gehen
Na jo so schlimm is a netDes mitn schnö oarbeitn, is in mein Oita nimma so leicht
Zu viel Schlaf ist nicht gesund
Je mehr i Schlaf desto müder bi i
Sche langsam könnt si des moi eipendln
Witziger Weise weniger oft als sonstJetzt sauf i aunständig, das i in da Nocht ständig Gassi Gassi gehn kaun, deppat bin i a nix wenig
Also ich arbeite am liebsten in der Nacht oder gleich nach dem aufstehenTjo... jeder hat andere Arbeitszeiten
I am Liabstn gor nedAlso ich arbeite am liebsten in der Nacht oder gleich nach dem aufstehen
Du bist aber erscht 57.. laut ProfilOder braucht nicht mehr zu arbeiten
Vor dem Aufstehen ists auch schwierigAlso ich arbeite am liebsten in der Nacht oder gleich nach dem aufstehen
....eigenartigI fühl mi Heit so gschlaucht
... seltsamI schwitz heit so komisch
... könnt' dir der Umstieg aufn Jagerberger eppand ned bekommen?Soda, jetzt sauf mi mit an Jagerberger Wein nieda, da Tullner is gor
I glaub eher des mit da Klima rum fohrn is es , owa Heit steht a no a bisserl wos aun....eigenartig
... seltsam
... könnt' dir der Umstieg aufn Jagerberger eppand ned bekommen?
Mensch Bua! Reiß di zaum! Sunst stöhts dir nu amoi d'Potschn auf. Wennst eh so auch scho Probleme host bei dera Hitz