- Reaktionen
- 5.748
I hob docht die kinnan des olleDe muast owa dann erst wieda aulerna , des kau owa a nix
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I hob docht die kinnan des olleDe muast owa dann erst wieda aulerna , des kau owa a nix
wer weiß...De muast owa dann erst wieda aulerna , des kau owa a nix
I hob docht die kinnan des olle
Do kinnast recht homDes oane vielleicht scho, owa ois andare vielleicht nimma
Ned das durch n orbeitn as schnaxln valernt hot, dann fühl i mi regelrecht schuldig
Hot sicher an Anteil daran und wohrscheinlich auch den Größten, owa sicher nicht nurGlaub i ned, maximal z'miad dazua
Loch ned, des san meine schloflosn NächteOwa i hob eh scho a neiche Beschäftigung für mein Zumpf gfundn, ned mehr schnaxln, dafir 20 mol lulu am Tog
Loch ned, des san meine schloflosn Nächte
Do schloft ma tiaf und fest und dann wird ma aus n Schlof grissn und dann schloft ma erst kurz vorm lulu gehn wieder ein
Eis kenns mitn Rollator in Pension gehnDauert bei uns eh nu
Und mia werdn gaaaaauuuunz aundas
Owa i hob eh scho a neiche Beschäftigung für mein Zumpf gfundn, ned mehr schnaxln, dafir 20 mol lulu am Tog
Loch ned, des san meine schloflosn Nächte
tschulligens dass i mi eimisch... i hab des jetz Jahre duarchgmocht, dass i olle 1,5 Stund aufs Klo hob miassn ... und da i eich jo beide persönlich kenn, kaunn i des jo a offn sogn... bei mia is/woars die Kombi Blutdruck+Prädiabetes ... obwoi da Zucka nua leicht erhöht is, gschpier i den voi... d.h. i hob jetz a neiche Medikation-Einstellung und es wird llfd bessa ... v.A. auf dNocht nix meah zuckahoitigs und meine Duarchschlofzeiten wearn imma länga ... s'Gwicht kimmt natirli a dazua, weus auf de Atemwege druckt...Doch, weu mia geht's zeitnweis ned bessa
tschulligens dass i mi eimisch... i hab des jetz Jahre duarchgmocht, dass i olle 1,5 Stund aufs Klo hob miassn ... und da i eich jo beide persönlich kenn, kaunn i des jo a offn sogn... bei mia is/woars die Kombi Blutdruck+Prädiabetes ... obwoi da Zucka nua leicht erhöht is, gschpier i den voi... d.h. i hob jetz a neiche Medikation-Einstellung und es wird llfd bessa ... v.A. auf dNocht nix meah zuckahoitigs und meine Duarchschlofzeiten wearn imma länga ... s'Gwicht kimmt natirli a dazua, weus auf de Atemwege druckt...
owa wia gsogt - neiche Medis und i füh mi momentan körperlich so woi wia scho 10 Joah nimma