Privat Diverses Die Most4tler Mischung

Owa i hob eh scho a neiche Beschäftigung für mein Zumpf gfundn, ned mehr schnaxln, dafir 20 mol lulu am Tog

Loch ned, des san meine schloflosn Nächte

Doch, weu mia geht's zeitnweis ned bessa 🤣😂
tschulligens dass i mi eimisch... i hab des jetz Jahre duarchgmocht, dass i olle 1,5 Stund aufs Klo hob miassn :roll: ... und da i eich jo beide persönlich kenn, kaunn i des jo a offn sogn... bei mia is/woars die Kombi Blutdruck+Prädiabetes ... obwoi da Zucka nua leicht erhöht is, gschpier i den voi... d.h. i hob jetz a neiche Medikation-Einstellung und es wird llfd bessa :) ... v.A. auf dNocht nix meah zuckahoitigs und meine Duarchschlofzeiten wearn imma länga :) ... s'Gwicht kimmt natirli a dazua, weus auf de Atemwege druckt...
owa wia gsogt - neiche Medis und i füh mi momentan körperlich so woi wia scho 10 Joah nimma :)

tschulligens dass i mi eimisch... i hab des jetz Jahre duarchgmocht, dass i olle 1,5 Stund aufs Klo hob miassn :roll: ... und da i eich jo beide persönlich kenn, kaunn i des jo a offn sogn... bei mia is/woars die Kombi Blutdruck+Prädiabetes ... obwoi da Zucka nua leicht erhöht is, gschpier i den voi... d.h. i hob jetz a neiche Medikation-Einstellung und es wird llfd bessa :) ... v.A. auf dNocht nix meah zuckahoitigs und meine Duarchschlofzeiten wearn imma länga :) ... s'Gwicht kimmt natirli a dazua, weus auf de Atemwege druckt...
owa wia gsogt - neiche Medis und i füh mi momentan körperlich so woi wia scho 10 Joah nimma :)

Gfreit mi, wenns da bessa geht 🤗😘
Is bei mir nu a Nochwirkung vo de Lähmungserscheinungen und de Nerven 😉
Im Normalfall passts wieda, wenn i z'vü tua geh i a poar moi in da Nocht

Najo, es kann sich alles ändern, owa wenn i mein Vota Zucker probt hob, hob i aus jux mi maunchmol a probt, do wor die Dentenz eher auf zuwenig und des hot si auch bemerkbor gmocht wenn i länger nix gessn hob und wia a Depp gorbeitet hob

Zurück
Oben