- Reaktionen
- 59.553
- Checks
- 47
Moizeit, sitz beim AutohändlerLeitln, Mittog is
Dauert nu a weng mit'n Essen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Moizeit, sitz beim AutohändlerLeitln, Mittog is
Brauchst a neigs AutoMoizeit, sitz beim Autohändler
Dauert nu a weng mit'n Essen
Na, des hab i vor am Monat kriagt, owa do is jetzt de letzten poar Tog imma de Batterie zsam gfoin ; jetzt kriag i a neiche eineBrauchst a neigs Auto
Normal holt die Erste am längstenNa, des hab i vor am Monat kriagt, owa do is jetzt de letzten poar Tog imma de Batterie zsam gfoin ; jetzt kriag i a neiche eine
Solaungst ned tramst du sitzt am Klo....a gaunz gfährliche GschichtDo schloft ma tiaf und fest und dann wird ma aus n Schlof grissn und dann schloft ma erst kurz vorm lulu gehn wieder ein
Meine gibt a grod den Geist auf.habs gestern abend geladen....Na, des hab i vor am Monat kriagt, owa do is jetzt de letzten poar Tog imma de Batterie zsam gfoin ; jetzt kriag i a neiche eine
Des hat nix mehr g'hoifnMeine gibt a grod den Geist auf.habs gestern abend geladen....
Wär eh a wahnsinn, wennst des auto erst gekauft hast, und den mangel ned behebenDes hat nix mehr g'hoifn
Habens aber anstandslos getauscht
Solang i bei diesen Traum ned as Wossa rinnen loss geht's a noSolaungst ned tramst du sitzt am Klo....a gaunz gfährliche Gschicht
Das kann aber leicht passierenSolang i bei diesen Traum ned as Wossa rinnen loss geht's a no
Das kann aber leicht passieren
NaSchlofn jetzt olle scho?
Bin in der Bodwann und mir wochsen schei langsam Schwimmheit
Bin in der Bodwann und mir wochsen schei langsam Schwimmheit
Is jo nur zum entspannen sogt ma hoitDes kenn i
I kann do a ewig drin liegnIs jo nur zum entspannen sogt ma hoit