- Reaktionen
- 27.537
- Checks
- 45
Bei mir daheim war kein Wind und in Wien jetzt auch nichtWünsch eich olle an schen Tog
Es is voi schen draußn, owa da Wind mochts sauteifekoit
Guad auziagn
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bei mir daheim war kein Wind und in Wien jetzt auch nichtWünsch eich olle an schen Tog
Guad auziagn
Du bist a in ana gaunz aundan EcknBei mir daheim war kein Wind und in Wien jetzt auch nicht
Bei mir kommt der Wind vom SchneebergDu bist a in ana gaunz aundan Eckn
Wind wär mi eh recht, das mol otrocknatWünsch eich olle an schen Tog
Guad auziagn
Do wollt ma mol mit da Zahnradbahn aufi fohrn, owa wia üblich worn ma wieda zspot draunBei mir kommt der Wind vom Schneeberg
Am 3.11. is de letzte Fahrt gaunz auffiDo wollt ma mol mit da Zahnradbahn aufi fohrn, owa wia üblich worn ma wieda zspot draun
I hob eher die Tageszeit gmeint, weil ma vorher sonst wo wornAm 3.11. is de letzte Fahrt gaunz auffi
Des wor no vor der Zeit der WischhandysI hob eher die Tageszeit gmeint, weil ma vorher sonst wo worn
Olle Weibsn auf s Feld, da Ocka ghört blosn
Wo is a?Bei uns blost da Ostwind gnuag, i schick dan a weng
Hot's ned ghoaßn nix vom Putin?Bei uns blost da Ostwind gnuag, i schick dan a weng
In Wean blost a jetzt scho da WindBei uns blost da Ostwind gnuag, i schick dan a weng
Irgendwie wü der bei uns do ned wegWo is a?
I würd na gern loswerdenIrgendwie wü der bei uns do ned weg
I würd na gern loswerden
Hob scho Tage Kopfweh
ServasSchen Obend ins 4tel und zum Rest a
Servas