- Reaktionen
- 29.428
- Checks
- 69
Benko geht im Moment nicht....der hat einen längeren Aufenthalt in WienMit Benco drüber, das hab ich als Kind immer bekommen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Benko geht im Moment nicht....der hat einen längeren Aufenthalt in WienMit Benco drüber, das hab ich als Kind immer bekommen
Mit Benco drüber, das hab ich als Kind immer bekommen
Ned wirkli, aussa a Nudlsuppn, de is scho fix
Schnitzler in Erdöpfel-/Käsemantrl und daunn paniert und außabocha....Moizeit Mostis, wos gibts heit guads?
De moch i ma a grodEs hot nu Schinkenfleckerl mit grünem Salat dazua gebn und ois Nochspeis an Obstsalat
De moch i ma a grod
Ober solot hob i vergessn
Najo i werds aushoin ohne
Schnitzler in Erdöpfel-/Käsemantrl und daunn paniert und außabocha....
Fazit: Schaut guat aus, schmeckt eh gaunz guat owa ned soooo guat, dass i de Herumpatzerei nochmal moch
Eh schwa, ober i schaff‘sDu hoidst as ohne Salat aus
Woher kenn i des bloß
Eh schwa, ober i schaff‘s
Es hot nu Schinkenfleckerl mit grünem Salat dazua gebn und ois Nochspeis an Obstsalat
Oh mein Gott ist mir fad
Du sagst es und es ist erst der AnfangI kenn des
Furchtboar wennsd nix gscheid tuan kannst
Ich bleibe beiProst
Schen abend
Wann mi mei chef heit scho um 9 nach an bier gfragt hot, dann is bei mir a saftpackl zu wenigIch bleibe bei
Mir fehlt irgendwie der Plan was los ist mit dirDu sagst es und es ist erst der Anfang
Prost
Schen abend
ProstIch bleibe bei