- Reaktionen
- 65.504
- Checks
- 47
Hat sie an neuen Postler
Des scho, owa der kunnt mei Kind sei
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Hat sie an neuen Postler
Aufpassen....So ich schau mal an die frische Luft, Sonnenschein ausnutzen
So ich schau mal an die frische Luft, Sonnenschein ausnutzen
Stimmt, also raus.Recht hast, is ja traumhaft heut draußn
Guade BesserungA ordentliche Zerrung und moi a Wochn Liegegips
Guade BesserungDem Kardio gfoid ned wos a siacht,...
A echte Spaßbremsn kimmt ma fia...
Stimmt, also raus.
Schönen Nachmittag
Guade Besserung
Guade Besserung
Und guat is wieda,... mir liegt die Suderei nämli übahaupt net!
Nu is net soweit,... oba i war hoid glei wieda bei meina Kira gwen...
Boidige BesserungA ordentliche Zerrung und moi a Wochn Liegegips
Gute BesserungA ordentliche Zerrung und moi a Wochn Liegegips
Gibt super Tees und Cranberry hilft a immerWenn du ausdenkst frag was Ma machenn kann meine beiden Nieren tun weh seit ner Woche /.
Und Grüße zhaus
Eigentli is voi kuhl wauns di von Woidhausn in 10 Min noch Linz beamen und du kriagst nix mit.
Waun i ma do oba so die Karbolmäusinien so auschau, was i net ob i die KVS nu länga zoi...
Obwoi ausländisch kinans olllleee voi guat...
Und des Zeig wos ma do eini jogn is a bessa ois des wos in mein Goartn so woxt...
@Mitglied #680766 ... Untatitl kummt speta... wäääähh des woa jetzt grauslich... guade Nocht..
Gute Besserung
Boidige Besserung
Gute Besserung
Alles ok. DankeNa sagst einmal, was ist denn da los? Einen Vormittag nicht da, und schon landen fast alle beim Arzt?!?
@Mitglied #680766 ich hoff das ist wirklich nur eine Zerrung? Baldige Besserung!
@Mitglied #690122 reiß dich zamm, ich hab dich noch gar nicht kennen gelernt! Pass auf dich auf!
@Mitglied #187841 wo sitzt du herum? Geht's schon?
@Mitglied #711579 du pass auch auf dich auf! Und geh zum Arzt! Der Bruder eines Jugendfreundes hat einen Harnwegsinfekt verschleppt. Mit ganz bösen Folgen!
Ich drück euch alle
Freut mich zu lesenAlles ok. Danke