- Reaktionen
- 3.314
- Checks
- 6
Bist du a schon so altSo was echt gescheites ... was ist das zum Beispiel für dich ?
Ach wie schön ein Spruch aus Kindertagen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bist du a schon so altSo was echt gescheites ... was ist das zum Beispiel für dich ?
Ach wie schön ein Spruch aus Kindertagen
Jo leiderBist du a schon so alt
Derfstn scho in Mund nehmaJo leider
Du bist voi orgDerfst scho in Mund voi nehma
Hab da ane aufglegt jetzt
Nein des passt scho guathoma wos gegn a Landebahn
saufts ihr 2 heimlich?Was wer ich
macht da Alkohol
Nein unheimlichsaufts ihr 2 heimlich?
mir scheint soNein unheimlich
Ok. Host mi dawischt. Wos Gscheits foid ma heit eh nimma ein.So was echt gescheites ... was ist das zum Beispiel für dich ?
musst halt dran bleiben.
Ich hätt eigentlich auch gedacht hier steppt da Bär, aber irgendwie sind wohl noch alle im Urlaub
host du so long gschlofnAbend die Mostbluzer
des überfordert mi jo wieder. 20 Seitn nachlesen is ja a ka Spaßdo muast zu uns um ekuma, bei de Nöla is mehr los...
Neeeee.... Bin den ganzen Tag vor dem PC gesessen und jetzt arbeitenhost du so long gschlofn
des überfordert mi jo wieder. 20 Seitn nachlesen is ja a ka Spaß
Sehr sympathisch ..Was wer ich
macht da Alkohol
I hob gescheites BierOk. Host mi dawischt. Wos Gscheits foid ma heit eh nimma ein.
Frag was du verpasst hastdes überfordert mi jo wieder. 20 Seitn nachlesen is ja a ka Spaß
Sehr sympathisch ..
I sauf ned heimlich i hob Kinda des is bis zum Ende der Ferien überlebenswichtig
I hob gescheites Bier
Und die Frage offen wie Ländergrenzen entstanden sind vermessen wurden usw..
Dann noch a ganz liebe 13 jährige
Und naja ich hab bier a gescheites
Frag was du verpasst hast