Privat Diverses Die Most4tler Mischung

Naja... wenn aber vorerst alles Äußerliche verdeckt bleibt, bildet man leichter eine Meinung die nur den Charakter/des Wesen des Menschen umfasst.
Sobald ma jemanden visuell wahrnimmt bestimmt (leider) das Auge mit, ob uns das Gegenüber sympatisch ist 🤔
Ja geb ich dir recht....
Auwa ned nur des Aug...
Da spielt dann wiederum des Gesamtpaket a Rolle...
Was nützt a hübsches Leut wenn es doof wie Stroh is und ma sich ned unterhalten kann?
Do is ma ah ned so hübsches Leut des hoibwegs was in da Birn hod und der Kommunikation mächtig is wesentlich sympathischer...

Ja geb ich dir recht....
Auwa ned nur des Aug...
Da spielt dann wiederum des Gesamtpaket a Rolle...
Was nützt a hübsches Leut wenn es doof wie Stroh is und ma sich ned unterhalten kann?
Do is ma ah ned so hübsches Leut des hoibwegs was in da Birn hod und der Kommunikation mächtig is wesentlich sympathischer...
Hübsch is sowieso seeehr relativ... es kann jemand noch so "klassisch" attraktiv sein, wenn dann sei G'schau irgendwie herablassend/überheblich oder so wirkt 🤔🤷🏼‍♀️

Jo vielleicht ned ois googln.....
Oiso Entersboch ich a Hendlbrust a männliche, nackerte Schmoibrust. :lehrer: :lehrer:
I kenn nur den Begriff so weil mei Cousin so a Brust hod. Bei dem habns als Kind imma gsogt der hod a Hendlbrust und is imma verarscht worden. Des prägt sich ein als Kind

Wir haum sicher in de letzten 15Joahr a poar moi an Meter Schnee g'hobt.
Aber Wahnsinn is des scho... vor 15 Joahr woars eher selten, dass es mal weniger als 1m Schnee zaumbrocht hod 🙄😬

Muast sagn, wanns es nächste moi so richtig vü habts, dann ruck ma mitm G aus, damit mei Schatzl amoi Tiefschnee fahren kau damit 😅

Zuletzt bearbeitet:
Muast sagn, wanns es nächste moi so richtig vü habts, dann ruck ma mitm G aus, damit mei Schatzl amoi Tiefschnee fahren kau damit 😅
Maahh! Jooo!
I schwärm auch immer vo an Puch G, weil i ma denk, die sind so langlebig und ma braucht sich lang nimma um einen anderen Wagen umschaun. Da Einwand vo meinem Mann is:
... der Preis 😬
... da Fahrkomfort auf längere Strecken 😬
🤷🏼‍♀️

Maahh! Jooo!
I schwärm auch immer vo an Puch G, weil i ma denk, die sind so langlebig und ma braucht sich lang nimma um einen anderen Wagen umschaun. Da Einwand vo meinem Mann is:
... der Preis 😬
... da Fahrkomfort auf längere Strecken 😬
🤷🏼‍♀️

Kannst ja zumindest moi a Runde mitfahren;
Fahrkomfort auf längere Strecken is sicha ned des, was ma vo an heitigen Auto gwohnt is, owa fia a Mostviatl-Rundfahrt geht's sicha 😅

Zurück
Oben