- Reaktionen
- 5.116
- Checks
- 14
Schnä wa schää ....owa leida ..da Herrgod .... er kau sis ned leistnSchlafen die Mostis scho alle, oda rüsts euch scho fian Schnee![]()
![Grinsendes Gesicht mit zusammengekniffenen Augen :laughing: 😆](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f606.png)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Schnä wa schää ....owa leida ..da Herrgod .... er kau sis ned leistnSchlafen die Mostis scho alle, oda rüsts euch scho fian Schnee![]()
Na, na, am Wochend kummt SchneeSchnä wa schää ....owa leida ..da Herrgod .... er kau sis ned leistnfüher,damals jaaa lange her
Warum schaust denn so zdruckt?
Schon wieder erkrankt mit Temperatur, Kopfweh, Schnupfen und da Kaffee schmeckt ah ned.Warum schaust denn so zdruckt?
Schon wieder erkrankt mit Temperatur, Kopfweh, Schnupfen und da Kaffee schmeckt ah ned.
So aunfällig wie seit meine C-Erkrankungen woa i nu nia...
Do bist ned die Einzige. So gehts Vielen.Schon wieder erkrankt mit Temperatur, Kopfweh, Schnupfen und da Kaffee schmeckt ah ned.
Ja danke...bin eh versorgtNa geh schmarrn. Gute Besserung!
Hast eh alles daheim was du brauchst? Fahr am Vm in die Stadt
DankeDo bist ned die Einzige. So gehts Vielen.
Gute Besserung
Gute BesserungSchon wieder erkrankt mit Temperatur, Kopfweh, Schnupfen und da Kaffee schmeckt ah ned.
Schon wieder erkrankt mit Temperatur, Kopfweh, Schnupfen und da Kaffee schmeckt ah ned.
Ums Eck ...Mah geh, guate Besserung
Falls'd was brauchst, schreist hoit
Des ned, warad owa wurschtUms Eck ...![]()
![]()
Danke sehr lieb...Des ned, warad owa wurscht
Machat i gern