Y
Gast
(Gelöschter Account)
früher immer, heute nimmer. ausser in mein raucherkammerl.Heute ist eine Rauhnacht? Wer übt den Brauch des Ausräucherns noch aus?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
früher immer, heute nimmer. ausser in mein raucherkammerl.Heute ist eine Rauhnacht? Wer übt den Brauch des Ausräucherns noch aus?
arnika, speick, grass,.....Der Gestank hat mit Weihrauch wenig gemeinsam
IHeute ist eine Rauhnacht? Wer übt den Brauch des Ausräucherns noch aus?
Guten MorgenHeute ist eine Rauhnacht? Wer übt den Brauch des Ausräucherns noch aus?
Moch eana an Gaugau, a guade N8 Geschichte und a Ruah is.
Kann er si ghoidn. Vo mir aus in Tirol, oder Norwegn, aba i brauch die Wirtschaft net.Schnä wa schää ....owa leida ..da Herrgod .... er kau sis ned leistn füher,damals jaaa lange her
Den gibts nur mehr im 4telA Mohnzuz soll da besser wirkn.
Du bist BauerBrauchad a dringend Urlaub.
Bei die Krowodn sicher a!Den gibts nur mehr im 4tel
Mei Schneepfluag schoKann er si ghoidn. Vo mir aus in Tirol, oder Norwegn, aba i brauch die Wirtschaft net.
Jojo.Du bist Bauer
Is des so a Gschäft? Pauschale vo da Gmoa oder so?Mei Schneepfluag scho
Dann gehJojo.
Hätt owa sicher an oidn Urlaub stehn.
Schneerama woar nu nie a Gschäft. Außer für die LM Industrie.Is des so a Gschäft? Pauschale vo da Hmoa oder so?
Der wor guat.Dann geh
Pauschal gibt's bei uns auf Gemeindeebene nedIs des so a Gschäft? Pauschale vo da Gmoa oder so?