G
Gast
(Gelöschter Account)
ins Internat der Berufsschule
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
ins Internat der Berufsschule
Aso. Erinnere mi scho wieder.ins Internat der Berufsschule
Erzö eana owa bitte ned, dass ois Mist is. Des is a ned da richtige Weg.I bin jo so überzeugt von der Landwirtschaft, das die Kinder einen Beruf erlernen müssen
seh owa nur ScheißErzö eana owa bitte ned, dass ois Mist is. Des is a ned da richtige Weg.
und tua dabei im Kopf mitrechnen, dann steigt da die Grausbirn aufSooo meine Herrschaften. I geh zu meine Mädls Titten grapschen.
Schau ma wos die Zukunft bringt.von mir aus bin i Farmy der Letzte
hoffentlich wird´s ned so schlecht, das des für uns sogor guat wärSchau ma wos die Zukunft bringt.
von mir aus bin i Farmy der Letzte
seh owa nur Scheiß
Kopf hoch Oida. Irgendwaun scheit a wieder die Sunn.und tua dabei im Kopf mitrechnen, dann steigt da die Grausbirn auf
i woas, beim Heiorbeitn so vü, das mi zvü isKopf hoch Oida. Irgendwaun scheit a wieder die Sunn.
Do werd i mi moi unauffällig dazwischen zwetschgenSooo meine Herrschaften. I geh zu meine Mädls Titten grapschen.
so in da Not bist?Do werd i mi moi unauffällig dazwischen zwetschgen
Bist Du so schlecht, dass ma do a Not braucht?so in da Not bist?
woas i ned, owa beim melken wor bei mi no nie a menschlicher Busen dabeiBist Du so schlecht, dass ma do a Not braucht?
Des warad geil. Owa schaun tät i a.Do werd i mi moi unauffällig dazwischen zwetschgen
Zwecks da Obwechslung wads....so in da Not bist?
kumm bei mir vorbeiZwecks da Obwechslung wads....
Moi wos aundas
Flexibel bleim...sonst werds fad