- Reaktionen
- 85.211
- Checks
- 72
Wad daun a Obwechslung fia dei Family oda? Kommt woahscheinli ned sehr dezent au...kumm bei mir vorbei
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wad daun a Obwechslung fia dei Family oda? Kommt woahscheinli ned sehr dezent au...kumm bei mir vorbei
I glaub dir gangad da Schiach an wennst di do dazwischn stöst. Do is des Gschichtl mit Atemreduktion a glei dabeiZwecks da Obwechslung wads....
Moi wos aundas
Flexibel bleim...sonst werds fad
I kenn an Stall vo innen....i woas wias do zugeht...bin ja ned gaunz vo an aundan Planeten.....I glaub dir gangad da Schiach an wennst di do dazwischn stöst. Do is des Gschichtl mit Atemreduktion a glei dabei
jo do san meistns Viecha drin und soI kenn an Stall vo innen....i woas wias do zugeht...bin ja ned gaunz vo an aundan Planeten.....
Ahgeh...echt? Wad i goa ned drauf kemma....jo do san meistns Viecha drin und so
Die Kia habn jetzt WLAN.Ahgeh...echt? Wad i goa ned drauf kemma....
I hob mei hoibe Jugend dort verbracht....
Guad Jugend ist jetzt scho a poa Tog aus....woahscheinli hod si aun der Modernität einiges geändert...
Hob mas eh fost denkt...Die Kia habn jetzt WLAN.
Owa de Tittn san nu am söbn Fleck wie vor 50 Joahr.Hob mas eh fost denkt...
Do woa i nedmoi nu a sündiger Gedaunke....Owa de Tittn san nu am söbn Fleck wie vor 50 Joahr.
Hob i a ned behauptet.Do woa i nedmoi nu a sündiger Gedaunke....
Meiner Eltern....pffffHob i a ned behauptet.
Des Wandl warad a a guade Idee.Meiner Eltern....pffff
Männer, kompliziert und mords anstrengend....
Schaumbad genießen, tiktoken und schrumpelig werden....
Wegen dem liebt ihr uns ja soo.Männer, kompliziert und mords anstrengend....
Jo wers glaubt.....Wegen dem liebt ihr uns ja soo.
Servas.mal reinwinken, i les moi ned nach wenn ihr sofü schreibt
I hob ma a denkt, eich woar heit oba gscheid fad wie i de Seiten gsehn hobmal reinwinken, i les moi ned nach wenn ihr sofü schreibt
Na fad wors bestimmt ned.I hob ma a denkt, eich woar heit oba gscheid fad wie i de Seiten gsehn hob
Schen Obend mitanaund
I hob 10 zum nachlesen ghobtNa fad wors bestimmt ned.
Wievü Seitn hom ma leicht gschrüm?