- Reaktionen
- 67.010
- Checks
- 47
Drum leb i jo bei eich im Exil
Muast hoit um Asyl ausuacha
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Drum leb i jo bei eich im Exil
Hast morgen frei oder muast morgn a glei wieder?So daham. Frisch geduscht und mei Kloane is zu Besuch ois seelische Unterstützung....
Denk des hob i hinter mirMuast hoit um Asyl ausuacha
Nachtdienst hob i morgen...oiso moi ausschlafenHast morgen frei oder muast morgn a glei wieder?
Dann wünsch i da nu a schen Abend und morgen an schen Tag mit deiner KlanNachtdienst hob i morgen...oiso moi ausschlafen
Schen wird ah ned...owa trotzdem DankeDann wünsch i da nu a schen Abend und morgen an schen Tag mit deiner Klan
Oiso i schiass mi prinzipiell auf goa nix ein....scho goa nimma auf oan Mau....Jetzt schiaßn si de Trotteln wirklich auf mi ein
Moan eh an anderen ThreadOiso i schiass mi prinzipiell auf goa nix ein....scho goa nimma auf oan Mau....
Falls du Suchtmittel brauchst, ich bin nicht im DienstNachtdienst hob i morgen...oiso moi ausschlafen
thread wechseln wenn ditschade leut dort sanWissn tua i nix davon, owa durch die Blume is ma des in an Thread mitgeteilt gwordn
Jo des hob i angenommen...hätt da aber eh nu geschrieben. Auwa i brauch scho Suchtmittel. Werd ma eh de Kollegin ah verkaufen oda?Falls du Suchtmittel brauchst, ich bin nicht im Dienst
thread wechseln wenn ditschade leut dort san
Das hoffe ich für sieJo des hob i angenommen...hätt da aber eh nu geschrieben. Auwa i brauch scho Suchtmittel. Werd ma eh de Kollegin ah verkaufen oda?
Drum bin i eh bei eich glandetthread wechseln wenn ditschade leut dort san
bleibst halt bei ins, mia haum di lieb ...I wär blöd heißt 's immer, dabei wissen die nicht mal ab wann es sich um eine Alm handelt
... da kriagn nua leit ditscherte kometare, de unaufgefordert fragen, ob wer blasen wübleibst halt bei ins, mia haum di lieb ...
Bleib i eh, owa Heimweh hob i a hin und wiederbleibst halt bei ins, mia haum di lieb ...