Privat Diverses Die Most4tler Mischung

Soda, jetzt geh i moi Hoam und schau das i wos zessn kriag
:hau: bist du auch so Einer, der ned woaß waunn Mittog ist?
Und dahoam wissens ned ob dir wos passiert ist😖.... scho kloar: auf a halbe Stund auf oder ab kimmts ned drauf an, des geht sich halt manchmal ned anders aus. Aber a ganze Stund' später heimkommen... do mocht ma sich scho Sorgen 🤨

:hau: bist du auch so Einer, der ned woaß waunn Mittog ist?
Und dahoam wissens ned ob dir wos passiert ist😖.... scho kloar: auf a halbe Stund auf oder ab kimmts ned drauf an, des geht sich halt manchmal ned anders aus. Aber a ganze Stund' später heimkommen... do mocht ma sich scho Sorgen 🤨
um Zwöfe essen wir sowieso ned und i bin hinterm Holzspalter gstandn, nix Holz gsaglt.
es is mi grod a Holzbündel um diese Zeit fertig gwordn

Wie kommt ma drauf in an Tratschthread sowas komplett unvermittelt reinzu:kotzen:?🙈

I werd sowas nie vastehn....bin wohl zu alt für den Sch...
Host du dir nu nie den Spaß gemacht und solchen Leuten dann ebenso komplett unvermittelt eine PN zu schreiben? :mrgreen:
Zuerst dein Profilbild ändern (meines eignet sich dafür hervorragend :mrgreen:)
und dann in bester Erschtklasslerrächtschreipung :fies: a gaaaanz besonders erotische (ok... vllt fällts manchmal a bisserl derb aus :smuggrin: ) Rückmeldung zu geben :fies:
Eigenartigerweise hat nu keiner auf meine derartigen Avancen positiv reagiert 😭
:mrgreen:

Host du dir nu nie den Spaß gemacht und solchen Leuten dann ebenso komplett unvermittelt eine PN zu schreiben? :mrgreen:
Zuerst dein Profilbild ändern (meines eignet sich dafür hervorragend :mrgreen:)
und dann in bester Erschtklasslerrächtschreipung :fies: a gaaaanz besonders erotische (ok... vllt fällts manchmal a bisserl derb aus :smuggrin: ) Rückmeldung zu geben :fies:
Eigenartigerweise hat nu keiner auf meine derartigen Avancen positiv reagiert 😭
:mrgreen:

Des kunntat i a amoi probieren :haha:

Owa bei mein Glick dawisch i sicha an vo de hartnäckigen Tastenwixxer, de gegenüber an "Na" sehr beratungsresistent san :hahaha:

Zurück
Oben