G
Gast
(Gelöschter Account)
Bin scho doDes kunntat i a amoi probieren
Owa bei mein Glick dawisch i sicha an vo de hartnäckigen Tastenwixxer, de gegenüber an "Na" sehr beratungsresistent san
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bin scho doDes kunntat i a amoi probieren
Owa bei mein Glick dawisch i sicha an vo de hartnäckigen Tastenwixxer, de gegenüber an "Na" sehr beratungsresistent san
Depp duBin scho do
Jo Depp i, warum wohlDepp du
Mit dir schreib i ja eh gern
Vielleicht is blau eh inSchönen Nachmittag!
Also rutschig war es heut definitiv, ich kenne ein paar die haben jetzt einen blauen Popo
Maunche stehen drauf.Schönen Nachmittag!
Also rutschig war es heut definitiv, ich kenne ein paar die haben jetzt einen blauen Popo
Bist scho wieder am Weg ins Bergwerk?Guten Abend meine Lieblingsmöstlinge und Lieblingsasylwerber...
Heute mal etwas besser gelaunt...
Bist du wieder in Amt und Würden?und gibts wos neix an der Front?
Im Westen nix neichs , ob se im Südosten was neichs tuat, kau i da morgn sagenund gibts wos neix an der Front?
Seid 's einkesslt?Im Westen nix neichs , ob se im Südosten was neichs tuat, kau i da morgn sagen
NatürlichDu a anzogn?
Nö, i hab teilweise schon so saublöde Nachrichten bekommen, da will ich ned herausfordern, dass da was falsch verstanden wirdHost du dir nu nie den Spaß gemacht und solchen Leuten dann ebenso komplett unvermittelt eine PN zu schreiben?
Zuerst dein Profilbild ändern (meines eignet sich dafür hervorragend )
und dann in bester Erschtklasslerrächtschreipung a gaaaanz besonders erotische (ok... vllt fällts manchmal a bisserl derb aus ) Rückmeldung zu geben
Eigenartigerweise hat nu keiner auf meine derartigen Avancen positiv reagiert
Doch und du aDu bist ned oid
Sei ned frech, sunst gibts wosDoch und du a
Jojo, des tät da wieder gfoinSei ned frech, sunst gibts wos
Na siha.Jojo, des tät da wieder gfoin
I owa zruckNa siha.