- Reaktionen
- 64.654
- Checks
- 47
Kann berichten, a in OSO vom 4tel nix neichsund gibts wos neix an der Front?
Owa da Vortrag war recht interessant
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Kann berichten, a in OSO vom 4tel nix neichsund gibts wos neix an der Front?
Is owa da Wind gangenNajo... es schneibalt hoid.
Solang da Wind ned geht, ists ned so schlecht.
Vm hob i owa eh Enkelaufpassdienst.. do kumm i ned vü außi, weil eines nu a bisserl krank is
Bei uns is GsD windstillIs owa da Wind gangen
Woas selber dass des do ned unbedingt herpasst, owa kennt wer a guade Physiotherapeutin?
wöcha Vortrog?Kann berichten, a in OSO vom 4tel nix neichs
i war grad bei der Pysio ... owa des hoid im Spital i hob keine Ahnung ob die gut ist bzw schlecht .... freundlich san olleWoas selber dass des do ned unbedingt herpasst, owa kennt wer a guade Physiotherapeutin?
durt sogn jo sowiso fux und hos guade nochtKann berichten, a in OSO vom 4tel nix neichs
durt sogn jo sowiso fux und hos guade nocht
Tjo, später hot da Wind nochlossn,dafir hot 's dann bisserl stärker gschniemBei uns is GsD windstill
Oiso i und waren draußenUm die Zeit geht keiner vor die Tür..
Meina is a Traum owa a heißbegehrt. Er arbeitet osteopathisch und mir tuat des voi guat.Woas selber dass des do ned unbedingt herpasst, owa kennt wer a guade Physiotherapeutin?
wo gibts do a Metropole in Bez.Scheibbs?Na fast, owa se ham weniger Schnee wie mia; zumindest in da Metropole SB herunten
Suche Therapeut in deiner Nähe | Liebscher & Bracht
Finden Sie ihren Schmerztherapeuten in Ihrer Nähe, auch Osteopressur nach der Liebscher & Bracht Schmerztherapiewww.liebscher-bracht.com
Der hat generell gute Übungen, die man selber machen kann; hat mir bei meinem verdrehten Knie vom Schifahren geholfen. Und die Videos san frei zum Anschauen
Und eine Therapeutin ist in Steinakirchen/Forst und eine in Wieselburg
i war grad bei der Pysio ... owa des hoid im Spital i hob keine Ahnung ob die gut ist bzw schlecht .... freundlich san olle
Danke für die TippsMeina is a Traum owa a heißbegehrt. Er arbeitet osteopathisch und mir tuat des voi guat.
Je nachdem was du hast würd i ma sowos suchen und ned de Fließbandarbeiter wies oft in de Zentren gibt. Is hoid voll zu zahlen. Kau ma owa trotzdem bei da ögk einreichen.
Scheibbs Citywo gibts do a Metropole in Bez.Scheibbs?
fiiiiiiiso? wos host denn? wenn ma fragen darf?Danke für die Tipps
Irgendwos muas i ma einfoin lossn.
i find Wieselburg hätte sich den Titel Bezirkshauptstadt eher verdient wie Scheibbs...find i hoid!! do is Nestlberg nu bekannter als Scheibbs City wenn ma Scheibbs überhaupt ous Stadt sehen willowa exht heScheibbs City
Irgend wos im Kreuz.fiiiiiiiso? wos host denn? wenn ma fragen darf?