G
Gast
(Gelöschter Account)
Griaß diGuten Morgen.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Griaß diGuten Morgen.
servasGriaß di
Oiso i darad mi drunta a zsamm reitn lossnOiso a Jagdkollege hod meinem Mann geraten, dass da viiiieeel Sex Abhilfe schafft
Dann meinte er noch dazu: "Owa ned, dassd sie oben liegen losst! De reit' die zaum."
Dabei kennt mi der in dieser Hinsicht goar ned.. woher will er des bloß behaupten können
Dei Kreizweh kau nix besser wernservas
Krankenstand is ned genehmigt worden.Dei Kreizweh kau nix besser wern
Tjo da Krankenstand wos ma söwa zohlnKrankenstand is ned genehmigt worden.
I moch eh nur des Mindeste wos eben sein muas.Tjo da Krankenstand wos ma söwa zohln
Tjo, weil ma miaßnI moch eh nur des Mindeste wos eben sein muas.
Eben.Tjo, weil ma miaßn
A Arbeiter zieht alle Register und wenn er sich umschulen lässt, owa wir ragern gleich weiter
Wieso muss er dann nach Göstling fahrn? Is des eppa a getarntes Puff durt?Oiso a Jagdkollege hod meinem Mann geraten, dass da viiiieeel Sex Abhilfe schafft
Dann meinte er noch dazu: "Owa ned, dassd sie oben liegen losst! De reit' die zaum."
Dabei kennt mi der in dieser Hinsicht goar ned.. woher will er des bloß behaupten können
Bequemer iss auf alle Fäll, am Buckl liegn und schaun was passiert.Oiso i darad mi drunta a zsamm reitn lossn
Klor, bisserl samma jo faul a schoBequemer iss auf alle Fäll, am Buckl liegn und schaun was passiert.
Oiso i darad mi drunta a zsamm reitn lossn
Bequemer iss auf alle Fäll, am Buckl liegn und schaun was passiert.