- Reaktionen
- 353
Jo moch schnell, nit das nu was ausrinntWindeln müssen gewechselt werden
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Jo moch schnell, nit das nu was ausrinntWindeln müssen gewechselt werden
Nein nein die Gefahr besteht net......... kenn dich ja nichtJo moch schnell, nit das nu was ausrinnt
Na schau, da hast wohl echt Glück ghabt a nuNein nein die Gefahr besteht net......... kenn dich ja nicht
Ja bin voll das GlückskindNa schau, da hast wohl echt Glück ghabt a nu
Aso, so ane die dauernd kreischt und quietscht vor FreudeJa bin voll das Glückskind
Selten seeeeeehr selten bringt man mich dazuAso, so ane die dauernd kreischt und quietscht vor Freude
Des isch jetzt aba scho a sehr in die länge gezogenes eeeeSelten seeeeeehr selten bringt man mich dazu
JA leiderDes isch jetzt aba scho a sehr in die länge gezogenes eeee
Kreischen kannst ja a so, oiso i moan ganz allonigJA leider
Du kreischt wie ein MädchenKreischen kannst ja a so, oiso i moan ganz allonig
I kann mi moichmol schwer zruckhalten wenn i do herin des ane oder andre sieh
Nana , i hob nur gsogt i kann mi moichmol nit zruckhaltaDu kreischt wie ein Mädchen
Säg amol isch bei euch im Ländle scho Früahlig?Nana , i hob nur gsogt i kann mi moichmol nit zruckhalta
I lass lieba kreischen, nit zwingend wie a Mädchen aba joa du Glückskind
Jo na des nit ganz, aber a bizzle sonnig isch es scho duSäg amol isch bei euch im Ländle scho Früahlig?
Was solln sei, oiso i fühl mi gaunz normal oder hosch du ebba wos?Oder was isch hüt los mit dir
Setz a sunnabrilla ufJo na des nit ganz, aber a bizzle sonnig isch es scho du
Jo da ledige uwilla und neblWas solln sei, oiso i fühl mi gaunz normal oder hosch du ebba wos?
Woaßt, i sieh di Dinger lieba ganz naturellSetz a sunnabrilla uf
Kreischen hilft bestimmt, a wenns da no so schwer fälltJo da ledige uwilla und nebl
Neutraf schlägt mir meist auf den MagenWoaßt, i sieh di Dinger lieba ganz naturell
Und dannKreischen hilft bestimmt, a wenns da no so schwer fällt
Bischt erleichtert, irgendwie, hoff i odaUnd dann
....dann sag ich Mal:
Damit er nichts falsch macht soll er sich auf dem Rücken auf den Tisch legen, Kopf nach hinten und Mund auf. Rest übernimmt dann der Geblasene
Wenn i schrei schonBischt erleichtert, irgendwie, hoff i oda
Glückskind müssat ma sei