- Reaktionen
- 208.183
- Checks
- 77
Es denken solltest denen überlassen, die Ahnung haben
also nicht dir !!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Es denken solltest denen überlassen, die Ahnung haben
Zum Bleistift.....also nicht dir !!
... Wenn ich mal beim Bier von meinem GöGa trinken will sag i immer:"Loss mi moi owalutschn."i mog lutschn lossn
... Wenn ich mal beim Bier von meinem GöGa trinken will sag i immer:"Loss mi moi owalutschn."
Ob dir des so gefallen würd?
Zum Bleistift.....
Wie....owalutschn....vom Bier, oder wos aundas... Wenn ich mal beim Bier von meinem GöGa trinken will sag i immer:"Loss mi moi owalutschn."
Ob dir des so gefallen würd?
i glaub scho, hod wos scheinisches
... vom Bier owalutschn natürli!!Wie....owalutschn....vom Bier, oder wos aundas
Naujo....wos soll ma davo halten....... vom Bier owalutschn natürli!!
... wos ihr scho wieder denkts
Des Bier gheat mirdo wird nix geteiltNaujo....wos soll ma davo halten....
A Bier teilen....is jo quasi bierquälerei....
Na bin ich froh, dassd a Flasche Wein doch teilen willst.... woaßt jo eh wie wenig ich manchmal vertragNaujo....wos soll ma davo halten....
A Bier teilen....is jo quasi bierquälerei....
....zwecks owalutschn wars.....Na bin ich froh, dassd a Flasche Wein doch teilen willst.... woaßt jo eh wie wenig ich manchmal vertrag
... maahh... und ich Depperl hob imma vom Glasl trunga....zwecks owalutschn wars.....
Strategisch....ich....... maahh... und ich Depperl hob imma vom Glasl trunga
Hmmm... oder war des Teilen des Weinflascherls strategisch von dir. Damit ich ned zu betrunken werd...
....zwecksn owalutschn