- Reaktionen
- 23.687
- Checks
- 43
De haum erst um 11 aufgmocht. Do worst sicha scho untawegs zua Hocknheast warum sogstn nix i woa beim hamfoan nu beim Pepi
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
De haum erst um 11 aufgmocht. Do worst sicha scho untawegs zua Hocknheast warum sogstn nix i woa beim hamfoan nu beim Pepi
do woa i nu ned amoi daham hob jo NochtschichtDe haum erst um 11 aufgmocht. Do worst sicha scho untawegs zua Hockn
Über des red ma amoi unter 4I kon in di Zukunft schaun!
i kau in die Vergangenheit schaun it's MagicÜber des red ma amoi unter 4
Des kaun i ai kau in die Vergangenheit schaun it's Magic
Na dann damit du a mitreden kaunstDanke, somit hätten wir ein Sex Thema für heute
Stimmt. Und i ois Vollschlanker, dem wird a bissl heiß noch 45 min Dauerlauf ohne Pause
@Mitglied #158451 darfst danke sagen und bitte gern gschehnNa dann damit du a mitreden kaunst
Ich wünsche dir gutes Gelingen und Kraft wenn es zwischendurch schwer ist, durchzuhalten!Noch 91 Tage, dann hab ich´s geschafft
Hab mir selbst eine Challenge gesetzt: 100 Tage trocken bleiben
Hin und wieder ein Bier schadet ja ned, aber wenn man damit versucht sich seine Depression wegzutrinken kann des nix ^^
DankeschönIch wünsche dir gutes Gelingen und Kraft wenn es zwischendurch schwer ist, durchzuhalten!
Viel Erfolg dafürNoch 91 Tage, dann hab ich´s geschafft
Hin und wieder ein Bier schadet ja ned, aber wenn man damit versucht sich seine Depression wegzutrinken kann des nix ^^
Alles Gute dafürNoch 91 Tage, dann hab ich´s geschafft
Hob jetzt Elektrofliegenklatsche glesnDaun lass dei erotikfliegenklatsche daheim wenn wir uns wiedasehen!
Jeder wie er’s magHob jetzt Elektrofliegenklatsche glesn
ServasSchönen Abend
Die geht's jo zua wia im stoi
Bei elektro gibts nur halsbänderHob jetzt Elektrofliegenklatsche glesn
Ja, in Mistelbach...und wo ist da die dazugehörige Berufsschule? Mit Internat, vermute ich?
Griaß Di OwalauserinServas