- Reaktionen
- 15.329
- Checks
- 49
Du host aum Freitog zu mir gsogt, du lieferst in Fürstenfeld nicht....oiso hob i ned augnumman, das du frogstUnd wo ist mein Kaffee
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Du host aum Freitog zu mir gsogt, du lieferst in Fürstenfeld nicht....oiso hob i ned augnumman, das du frogstUnd wo ist mein Kaffee
Auf jeden Foi host ka Schiff vasenktOh oh,was hab ich angestellt
I was er is net gross owa so wia du tuast a net,klitzekleinAuf jeden Foi host ka Schiff vasenkt
Is nix schlimmes, aber a klitzeklane Klanigkeit hoid
Ähmmmmm i glaub du host mi foisch vastaundn i man jo ned den kleinen Mann, sondern de Angelegenheit wos i da sogn wüI was er is net gross owa so wia du tuast a net,klitzeklein
Im forum gehts ja meist um desÄhmmmmm i glaub du host mi foisch vastaundn i man jo ned den kleinen Mann, sondern de Angelegenheit wos i da sogn wü
Hast ein schlechtes Gewissen?Im forum gehts ja meist um des
Schreib ma a pn,machst mir sonst schlaflose nächte!
Schlaflos in Seattle? I hob ned gewusst, daß des in Bulgarien isIm forum gehts ja meist um des
Schreib ma a pn,machst mir sonst schlaflose nächte!
Na des muas er ned hobnHast ein schlechtes Gewissen?
5 MailsHast Du ein email bekommen?
Vor allem die Kollegen rechtfertigen beinahe eine Erschwerniszulage....5 Mails
4 Anrufe
7 Kollegen die persönlich…
Is jo richtig a Stress heut bei dir5 Mails
4 Anrufe
7 Kollegen die persönlich…
... oder einen Mann verbrauchen....So wia geht des?
Nach dem Essen sollst du oda .....
Na des is foisch
Nach dem Essen sollst du ruhn usw. usf.
Ahjo und a Bitte hätt i an euch....
Drückts jetzt ned gefällt mir oder so, weil wenn des Handy den gaunzen Tog piepst, wirds echt nix mitn bügeln
Super IdeeVor allem die Kollegen rechtfertigen beinahe eine Erschwerniszulage....
Sog i joIs jo richtig a Stress heut bei dir
Na bitte do haum mas scho... oder einen Mann verbrauchen....
... oder 1000 Schritte tun...
Du könntest ja auch das Handy bügeln.... ...
Bin die unschuld vom lande!Hast ein schlechtes Gewissen?
A übertrieben is des oba schoBin die unschuld vom lande!