- Reaktionen
- 809.602
- Checks
- 52
Scho wieda?
Wos haßt: scho wieder? Der Weißensee-Urlaub ist eh schon 2 Monate her
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Scho wieda?
Super
Machst eh Bilder?
Auf dich ist VerlassWird sich nicht verhindern lassen
Ahso…..Wos haßt: scho wieder? Der Weißensee-Urlaub ist eh schon 2 Monate her
Jössas! I hoff des wird bei euch gscheida! I woit nich ana hoibn Stund scho wieda geh....Einkauf erledigt....somit geht's dann zum Elternabend wegen Firmung
Wenn's wie bei den Erstkommunionen wird....na dann wird's spannend....Jössas! I hoff des wird bei euch gscheida! I woit nich ana hoibn Stund scho wieda geh....
Na vü Spass amoi!Wenn's wie bei den Erstkommunionen wird....na dann wird's spannend....
Jo danke....i glaub mein Mann weiß gar nicht was ihm bei solchen Sachen alles entgehtNa vü Spass amoi!
Is wie a Kabarett manchmal....Jo danke....i glaub mein Mann weiß gar nicht was ihm bei solchen Sachen alles entgeht
SeasGuten Abend
Vasteh i! Tröste dich. I hob heut Nachtdienst!I mog ned raus in die koide, dunkle Luft....
Stirnlampe!I mog ned raus in die koide, dunkle Luft....
Draußen?Vasteh i! Tröste dich. I hob heut Nachtdienst!
Ich aklimatisiere mich eben im warmen!I mog ned raus in die koide, dunkle Luft....
Na! Des föhat nu!Draußen?