- Reaktionen
- 59.760
"Hübsch" hod gsogt, host vagessndie netten kleinen nachbarn san am ende imma die gefährlichen![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
"Hübsch" hod gsogt, host vagessndie netten kleinen nachbarn san am ende imma die gefährlichen![]()
Ich sage nichts mehrdie netten kleinen nachbarn san am ende imma die gefährlichen![]()
nix is ja gar ned wahr
na danke danke, dir natürli a , guade nachtDangschen, dir a gude nachd, unter da fernsehdeckn dauert des ned lang bis i wieda einsclaf..
jo sorry xD"Hübsch" hod gsogt, host vagessn
Halli Hallo, ich schmeiss mich hier mal dazuwas denn so los ??
![]()
I hob das gsogt !!!nix is ja gar ned wahr
manchmal ist es besser nichts mehr zu sagen , aba so bös bin i gar ned xDIch sage nichts mehrsonst komm ich noch ins kreuzverhör
du kumst so späd eina und lärmst uma...nix is ja gar ned wahr
soll i wieda gehn oda wie ?du kumst so späd eina und lärmst uma...![]()
Bin eh ned so der Rednermanchmal ist es besser nichts mehr zu sagen , aba so bös bin i gar ned xD
pffft, wie du mogst.....soll i wieda gehn oda wie ?![]()
hüstel, hüstel....ma de ChipsbröselnBin eh ned so der Rednerna bist eh a liebe,davon bin ich überzeugt
ma tschuldige gggjetzt wo ich grad noch einmal aufgstanden bin und meiner frau gsagt hab ich uss noch kurz was arbeiten, hab was vergessen, lasst mich da alleine?![]()
vakutz di ned oida mau....hüstel, hüstel....ma de Chipsbröseln![]()
i bin a ganz a liebe und netteBin eh ned so der Rednerna bist eh a liebe,davon bin ich überzeugt
gaynaui bin a ganz a liebe und nette![]()
hüstel, hüstel...jetzt dastick i gleii bin a ganz a liebe und nette![]()
Verdammt...wir sind uns zu ähnlichi bin a ganz a liebe und nette![]()