C
Gast
(Gelöschter Account)
du musst ja ned zu hörenes reicht dei geschrei do harinan...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
du musst ja ned zu hörenes reicht dei geschrei do harinan...![]()
owa. bier trinken vabrennt eh a wos....Scheis.....do hob i heit null Kalorien verbraucht![]()
Ich glaub Dollar-Zeichen-User dürfen keine erotischen Bilder in Threads reinposten.Wichtige Info in diesem Thread :
Du musst versuchen ein Posting auf einer 100er Seite oder ein 1000er Posting zu erstellen!!
![]()
owa lesn....du musst ja ned zu hören![]()
Nau wos sogst, jetzt kummst gor ned noch mitn lesen, schreiben....i find des supa
![]()
Ich auch im Normalfall...aber im Nachtdienst is bitteri find des supa
![]()
muast das halt überlesenowa lesn....![]()
Wos lochst do so olle ? Ha, sogst scho ? Wos do so lustig is ? Es NEIDERScheis.....do hob i heit null Kalorien verbraucht![]()
Glauben tut man in der Kirche.. und lass sie doch Spaß haben@Mitglied #616685 wanst glaubst das du bei de Monna do a Göd verdienst host a bech.... de san mehr Futterorientiert ois das a Göd für Sex ausgebn und de poor wos aktiv san stön se ned so bled an das zoin miasn dafür![]()
ah jetzt versteh ich das, ich schreib gleich einen bot der postet und mitzaehltWichtige Info in diesem Thread :
Du musst versuchen ein Posting auf einer 100er Seite oder ein 1000er Posting zu erstellen!!
![]()
So wie duGlauben tut man in der Kirche.. und lass sie doch Spaß habenbissl frischer Wind tut gut
weu de aundan eh a nix vabrennt haum !!Wos lochst do so olle ? Ha, sogst scho ? Wos do so lustig is ? Es NEIDER![]()
Ist doch gut zu wissen ob's die Zeit wert sein wird ...Glauben tut man in der Kirche.. und lass sie doch Spaß habenbissl frischer Wind tut gut
jo , da hast wirkli recht hahaNau wos sogst, jetzt kummst gor ned noch mitn lesen, schreiben....
I hob die gwarnt vor der Meute![]()
Richtig...why Not?So wie du![]()
He i hob gnuar Schritte heit gmochtweu de aundan eh a nix vabrennt haum !!
na der geht auch vorbeiIch auch im Normalfall...aber im Nachtdienst is bitter![]()