- Reaktionen
- 23.428
- Checks
- 12
Schirm und Melone ned vergessenMit scharm
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Schirm und Melone ned vergessenMit scharm
Was hat schmarn damit zu tun,ah wengan essenMit scharm
Selba gedanke!Schirm und Melone ned vergessen
Bei de EsoterikerInnen geht's jo oft drum, dass ma sein EIGENEN Ton findet. Jetzt is ma grod kloar woarn, wos damit gmoant is.Die Frage ist, wobei da auch die Tiefe eine Rolle spielt und unterschiedliche Tonlagen eventuell anders stimulieren
"If we vibe, we vibe" bekommt da eine ganz neue bedeutungBei de EsoterikerInnen geht's jo oft drum, dass ma sein EIGENEN Ton findet. Jetzt is ma grod kloar woarn, wos damit gmoant is.
Hob i eh im paarprofilZeig ))
Jo, ma glaubt do oft, des is irgendwos gaunz Tiefgründiges, dabei is des gaunz wortwörtlich gmoant."If we vibe, we vibe" bekommt da eine ganz neue bedeutung
"gMOANt" is a leiwand in dem ZusammenhangJo, ma glaubt do oft, des is irgendwos gaunz Tiefgründiges, dabei is des gaunz wortwörtlich gmoant.
PffftHob i eh im paarprofil
Des is ma heit a scho aufgfoin:"gMOANt" is a leiwand in dem Zusammenhang
Herr Newmi, mir zwoa dengan total gleich.Du moanst, es gibt so vü Oberösterreicher, dass si si auszoiht, dass ma de do extra begrüßt?
"Moan" is des englische Wort fia stöhnen, foid ma grod auf, und va stöhnen iss' zum Summen ned weit. Und Du host jo a Sumsi-Woarnweste......
Ui, de Gedaunkn überschlogn si wieder heit.
Nau jetzt is ma olles kloar.ist nicht noch Vollmond?
ProstAuber mir geht's wieder guad..... hob mi scho erholt.
Prost.
... sagt wer?, kann mir ja mit 47 kein Lego kaufen
Lego bringt DeLorean aus "Zurück in die Zukunft"
Der Kultfilm kehrt als Lego-Set zurück. Im Bausatz sind 2 Minifiguren und zahlreiche Details enthalten.futurezone.at
meine frau hält mich sowieso schon für einen nerd, ich wills ned übertreiben. könnt mir ne wohnung mieten und dort lego bauen, wenns mir draufkommt glaubts ich hab eine affaere... sagt wer?
130 km östlich auch130 km westlicher wird’s noch schöner