- Reaktionen
- 36.045
- Checks
- 112
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wegn den schüpi hoaar auf mein bugl brauch ma ned extra wos tuan.
Woher soll i wissn wie dei Bugl auschaut
Und sein kenn i jo a ned.
![]()
Wegn den schüpi hoaar auf mein bugl brauch ma ned extra wos tuan.![]()
SicherHoast eam scho gseng![]()
I denk an di wenn i ins kühle nass hupf ......zwickerbussi schick
So weidaoarbeitn gehn![]()
Meins wär nur zum waschenSo 1. Fahrzeug ist getankt, jezt das Nächste waschen und tanken![]()
Passt i hoi ma nu a BadehosnMeins wär nur zum waschen![]()
SichaDa @Mitglied #202045 hoiat des scho aus goi![]()
Zweng an autowaschen bruachst koa badehoserl..dem auto is wurscht...hauptsoch du mochst es mit gfühlPasst i hoi ma nu a Badehosn![]()
Woas jetzt, wird ned so gwoaschn wie im FümZweng an autowaschen bruachst koa badehoserl..dem auto is wurscht...hauptsoch du mochst es mit gfühl![]()
Wennst unbedingt mogst, dunn schamponierst hoit mei wagerl mit deine brusthaar ei...soll i drinn sitzn bleibn dawei? dann hol i de @Mitglied #388756 no ins auto, können ma jo a bissi tratschln daweiWoas jetzt, wird ned so gwoaschn wie im Füm![]()
Wennst unbedingt mogst, dunn schamponierst hoit mei wagerl mit deine brusthaar ei...soll i drinn sitzn bleibn dawei? dann hol i de @Mitglied #388756 no ins auto, können ma jo a bissi tratschln dawei![]()
Reib mas nur eineI denk an di wenn i ins kühle nass hupf ......zwickerbussi schick![]()
Ich war 4 Tage Urlaub und es war immer zu kalt zum Baden. Heute gehe ich arbeiten und was ist..... also bist net alleinReib mas nur eine
![]()
so etwa? @Mitglied #202045 damits woast wiast es mochn soistZweng an autowaschen bruachst koa badehoserl..dem auto is wurscht...hauptsoch du mochst es mit gfühl![]()
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
Hattest ein paar oder eine sie jetzt Lust und Zeit? Bitte pn