- Reaktionen
- 2.444
- Checks
- 20
Dir geht's heit wieder guadSo Mahlzeit
I gönn na nur an Kaffee nach der Massage. Muss noch den Duft von Öl geniessen bevor es ins Wasser geht![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Dir geht's heit wieder guadSo Mahlzeit
I gönn na nur an Kaffee nach der Massage. Muss noch den Duft von Öl geniessen bevor es ins Wasser geht![]()
Amoi einewinkn.
Is imma so vü zum lesn das i sunst zu nix kum.![]()
Amoi einewinkn.
Is imma so vü zum lesn das i sunst zu nix kum.![]()
Ab Montag nimmaDir geht's heit wieder guad
Vielleicht schaut er zu viele FotosLiest halt schneller
Mahlzeit![]()
Liest halt schneller
Mahlzeit![]()
Warum den ned? Hin und wieder siagt ma woas fesches a
Goarned.
Ja wennst beim arbeiten so schnell bist wie beim lesen, dann würde ich eh keine Pause machen an deiner Stelleno schnölla.
Mahlzeit!
Arbeit ruft.
![]()
Muass i glei moi schauenWarum den ned? Hin und wieder siagt ma woas fesches a![]()
Ja paßt, muss aber um 17 Uhr in Wolfern sein.@Mitglied #202045 Samstag wenn es passt eine Motorradrunde?
Wern se jetzt vom Hofa aus aufn weg mochn zur Tankstö. Bist eh do?Jo des Passat. Da hab ich Mittagspause
Danke - auf Dich kann man sich halt verlassen!
Na wenn's weiter nix istDanke - auf Dich kann man sich halt verlassen!![]()
Daunke fia de Einlodung Smittog. Mia wern se revaunschiern.Jo des Passat. Da hab ich Mittagspause
Bei der Hitze arbeiten und dann nu schnellJa wennst beim arbeiten so schnell bist wie beim lesen, dann würde ich eh keine Pause machen an deiner Stelle![]()
was war?nix woas mim probefoahn...dafia jetzt daun am see oder so
die eine wurde gestern abend noch verkauft und die andere wird am mittwoch erst mit service fertigwas war?