C
Gast
(Gelöschter Account)
Gehh schnuckiputz ...ganz lieb schau mit meine froschaugerl![]()

Ned amoi untam Kastanienbam mir da Latern
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Gehh schnuckiputz ...ganz lieb schau mit meine froschaugerl![]()
Ohjeeeeeeeeeehüft nix
Die was bei der Haustür abgeben![]()
Assoooo. ?.der spruch war mir neu. Oba i stell ma des jetzt bildlich vor![]()
Meinst scho....?
Jo jetzt i Schluß mit lustigOhjeeeeeeeeee![]()
Drum is jo a a tolle showeinlage@Mitglied #69178 ...hast du deinen Bauch auf deiner Rückseite, weil man den scheinbar auch unweigerlich sieht, wennst dein Popscherl entblößt!!??
Suachst wos untern tisch....i steh am schlauchJo jetzt i Schluß mit lustig
Woarst i schloag schnö va unten aufn Tisch![]()
@Mitglied #69178 ...hast du deinen Bauch auf deiner Rückseite, weil man den scheinbar auch unweigerlich sieht, wennst dein Popscherl entblößt!!??
Der Stammi wird für uns Mauna eh gfährlich - Kastanienbaum, Laterne, d´Weiwaleit a Schnapsal zuviel...hüft nix
Na, aber meine Speckrolle herum hängt schon über den Arsch!![]()
Na waun daun a nu de Sterndal zum seng sanDer Stammi wird für uns Mauna eh gfährlich - Kastanienbaum, Laterne, d´Weiwaleit a Schnapsal zuviel...
@Mitglied #202045 is nu a Platzerl unterm Tisch frei fia mi?![]()
Hobts glück, brauchts euch desmoi net fürchten.....gschnapslt wird nur oamoiDer Stammi wird für uns Mauna eh gfährlich - Kastanienbaum, Laterne, d´Weiwaleit a Schnapsal zuviel...
@Mitglied #202045 is nu a Platzerl unterm Tisch frei fia mi?![]()
Drum hoads mi groad so zwicktSuachst wos untern tisch....i steh am schlauch![]()
Autschh ggDrum hoads mi groad so zwickt![]()
Suachst wos untern tisch....i steh am schlauch![]()