- Reaktionen
- 20.246
- Checks
- 7
So schlimm is do untn net
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Jo dann ziagn zuwi
Öhm Uppsii bin traumatisiert, seit i a gonze noocht eingsperrt woa![]()
Awa jo sicher
Awa jo sicher
I oda da yassi?perfekt
Apropos - wann kommst uns in Kärnten mal auf einem Stammi besuchen?
I oda da yassi?
i bin vü zu hoat, do haust di nur o
Aso sorry, bua her ma auf mit kärntn, des we in velden hot greicht, ausser es geht bei dir ruhiger zua, daunn kimm i gern moi, waunn hobts wieder an?Beide
Aber in diesem Speziellen Fall warst jetzt du gemeint![]()
schaut jo scho moi verlockend aus...
pffff, du schreckst ja vor nix zurück!
Ruhig?Aso sorry, bua her ma auf mit kärntn, des we in velden hot greicht, ausser es geht bei dir ruhiger zua, daunn kimm i gern moi, waunn hobts wieder an?
Jo sie is mit ollen feuerwassern gwoschnpffff, du schreckst ja vor nix zurück!![]()
Logisch - hab ja auch ich gebackenschaut jo scho moi verlockend aus...
pffff, du schreckst ja vor nix zurück!![]()
Jo weil berdigung kau i daham a gehnRuhig?Öhm ja sicher - bei uns am Stammi ist es voll öhm.. dings...ja...ruhig
Öhm das weiß ich noch nicht
Bin irgendwie noch bei meinen Wochenenden im Juli
- wie es im August ausschaut weiß ich noch nicht...
![]()
ich empfehle dir, die kärnten-stammi-threads zu verfolgen!ausser es geht bei dir ruhiger zua, daunn kimm i gern moi...
Muass i moi schaunich empfehle dir, die kärnten-stammi-threads zu verfolgen!![]()
ich empfehle dir, die kärnten-stammi-threads zu verfolgen!![]()
Ich habe überall Körbchen verteilt, aber geschlafen wird ZuhauseDu hast hier auch ein Körbchen? Was sagt denn der Chef dazu?
Naaa...im Keller ist ja nie mehr was los
![]()