FUN CITY BAR/LOUNGE

Die Chefin zieht sich zurück.
Sollte mein Personal endgültig im Keller verschwinden, ist Selbstbedienung angesagt.

Gute Nacht

wie....wos jz....olle weg?:unsicher:

jz hob i so schön träumt, i wär do wo gsessn:rolleyes:.....und auf oa moi werd i munter und....koana mehr do?:schulterzuck:

AAAHHH do drübn, do plogt si nu oane mit an reissverschluss umadum.......moment.....des is jo de siasse kellnerin?:liebe:

glei höfn kumman:lalala:

......halloooo? wia schauts denn aus, brauchst hüfe mitn rock?:fies:

Guad, dassd do bist - i hob scho glaubt, du bist hinter meiner Bar versackt! :schulterzuck:

Des Oberteil....kruzi....i kriags ned auf, des blede Trumm...hüfst ma??

woat, des hom ma glei.....
sooo.....bitteschön, jz bist......stammel.... sans.....(OMG).....befreit ....*lechz*

Wie...i man...halloooo...deine Händ....ohaaaaaa....fuck, riachst du guad....Oidaaa.... wie...wo....Hüüüfeeee..

*kriagt schwache Knie bei soviel Testosteron*

schaust ma a wenk schwindlig aus! host am end zvü taunzt?
kumm, hoid si fest, i stütz di. do drübn is a sessl, do setz ma uns hin..

Danke, gaunz liab...de Oabeit is so anstrengend, woasst...

Sitzt di a weng zu mir? I miassad daun nu a Fassl ausm Keller hoin, vielleicht kunntst ma do höfn...

kloa!
.......hoppla.....zefix, jz bin i doch glott über des deppade tischbein gstoipad....:grantig:

owa wos is des jz?.......greift si guad o, und so sche woach......:rolleyes: :lalala:

Aufpassen, Bua!!!

Sunst tuast da eppa wirkli weh a nu... auf da Kellerstiagn iss finster, i bin nu ortsfremd...:oops::oops:

WO SAN DENN DEINE HÄND, HA??? :vorsichtig:

öhm....woas ned, woa rein zufällig:lalala::engel::engel:

ows i muss sogn, es gfoit ma do. so sche woam und zoat:rolleyes:

......jo he, wos isn des? host am end a ganserlhaut?:fies:

Tschuidign, i bin jo so leicht bekleidet...mei Chefin woit des...

Sog - san de Muskeln unter deim T-shirt echt...?

Rrrrrrr....schaun oba gscheid guad aus...ob i de aungreifn deaf?

I steh auf Männer wie di....

wahnsinn....i zuck boid aus...de händ, de üwa mei brust streichn, mmmmhhhhhhhh, jz hob i ganserlhaut.

*sie fest an den pobacken fass, zu mir hochziag und an dickn schmatzer auf sie lippn druck*

I scheiss auf die Bar, i wü di do und jetzt und auf da Stö!

Auf mit dera Hosn do.

Küss mi, mei Hübscher...

Zurück
Oben