S
Gast
(Gelöschter Account)
njo.....do in der bar inzwischn doch scho alt eingsessn
jo,jo....die zeit rinnt
![]()
....des hod Konsequenzen....im Keller....
![Domina :domina: :domina:](/styles/default/erotikforum/smilies/domina.gif)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
njo.....do in der bar inzwischn doch scho alt eingsessn
jo,jo....die zeit rinnt
![]()
Ich bin dreieinhalb
Ich habe keeeeeiiiinnneee Ahnung wovon Du redestDas andere Alter!
guad dasd sogst......i woid dir eh scho längst de neuern lampen zoagn, de i dort montiert hob....des hod Konsequenzen....im Keller....![]()
scho dabei.....owa oans muas dir klar sein, so schnö kumman wir heit nimmerIch habe keeeeeiiiinnneee Ahnung wovon Du redest
@Mitglied #343702 bring sie in den Keller
guad dasd sogst......i woid dir eh scho längst de neuern lampen zoagn, de i dort montiert hob![]()
Ich habe keeeeeiiiinnneee Ahnung wovon Du redest
@Mitglied #343702 bring sie in den Keller
schau, durt obn de höngt a wenk schief.Gemma?![]()
schau, durt obn de höngt a wenk schief.
do drübn is die leiter. mogst ned schnell hochkraxln und sie grodrücken? i steh heruntn und hoid![]()
Na dienst net, owa zeit nimm i ma
Na dienst net, owa zeit nimm i ma![]()
der ist ausWenn noch wer Dienst oder Zeit hat... krieg ich dann bitte noch ois Betthupferl an Irish coffee?
Na daunn nimm i mir nu a Ripperl Schoki vo mein Vorrat und kuschel mi ins Betterl.der ist aus![]()
hast vielleicht noch ein bisserl einen Platz dort ? mir ist nämlich ein bisserl kühl![]()
War ich nicht … was ist dort los ?Warst du auch mit im Keller? Ich dachte dort unten gehts heiß her?
Hmmm.... s'Platzerl links oder rechts von mir?![]()
Doch ihr zwei seids ständig unten...Keller?? Wöcha Keller?? I was ned, wos es moants!
@Mitglied #343702 - wos manan de....? Do is jo nix unten....
Ich nehme dann das andere PlatzerlWarst du auch mit im Keller? Ich dachte dort unten gehts heiß her?
Hmmm.... s'Platzerl links oder rechts von mir?![]()