hautarzt!!!

Mitglied #473397

Power Mitglied
Weiblich Dieser Benutzer hat 7 Checks
Reaktionen
84.681
Checks
7
oiso:
i kämpf seit ü 1 joahr mit rote fleckn am hois. mittlerweile gegngans nimma weg. oiso bin i gestern zum oarzt.
der inspiziert des durch a riesige plexiglosscheibn und mant:

... des hobn ältere
(ich buchstabiere: Ä- L- T -E -R- E) frauen häufig. san erweiterte gefäße, maunchmoi schlimmer durch bestimmte einflüsse, allergietest wär zum mochn! geht oba in da regl nimma weg!

mehr hob i ma net gmerkt, weil nochn wort *ÄLTERE* hot quasi sufurt de schnoppotmung begonnen 😕

bin moi mit an rezept u depressionen ins auto gstiegn.... hot des vl a wer vu eich? gibts tipps?😕

nur so moi: i wü kane tipps per pn! i hob des gnuag oft durch.... de vameintlichn doktoren im ef woitn daunn plötzli gaunz aundre doktor-spielchen;)
wenns tipps gibt, daunn gern do u fiar olle aundern a sichtboar :)danke!

bin moi mit an rezept u depressionen ins auto gstiegn.... hot des vl a wer vu eich? gibts tipps?😕
Depressionen hab ich im Winter, aber das geht jetzt mit der Sonne eh weg. Bis wieder der verdammte Herbst kommt. 4 Monate im Jahr gehts eigentlich ;). Und Rezepte hab ich nur zum Kochen, da bin ich aber meistens zu Ungehorsam um mich daran zu halten. Wer lässt sich von einem Stück Papier vorschreiben, wie er sein Essen zubereitet?

oiso:
i kämpf seit ü 1 joahr mit rote fleckn am hois. mittlerweile gegngans nimma weg. oiso bin i gestern zum oarzt.
der inspiziert des durch a riesige plexiglosscheibn und mant:

... des hobn ältere
(ich buchstabiere: Ä- L- T -E -R- E) frauen häufig. san erweiterte gefäße, maunchmoi schlimmer durch bestimmte einflüsse, allergietest wär zum mochn! geht oba in da regl nimma weg!

mehr hob i ma net gmerkt, weil nochn wort *ÄLTERE* hot quasi sufurt de schnoppotmung begonnen 😕

Oide Schachtl. Mag die aber trotzdem 😘

Zurück
Oben