- Reaktionen
- 84.680
- Checks
- 7
boahe....i tram sicher vo dem schei* heit nochtSöwa schuid, hättst ned grfrogt.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
boahe....i tram sicher vo dem schei* heit nochtSöwa schuid, hättst ned grfrogt.
boahe....i tram sicher vo dem schei* heit nocht
tjo.... es is a jaummer wer,wenn net i,kümmert si drum?!Des oame Rubbellos.
tjo.... es is a jaummer wer,wenn net i,kümmert si drum?!
Ja, wenn du dem Flo dei Popscherl und die Nasn hältst, dann hast du nimmer vui Einfluss drauf, ob er jetzt geil wird oder ned....weeeeiiiillll?
6 Minuten. Mit Aus- und Anziehen.aha....u der ko wos,da hr. sunmicro???
heast,nu scheena u buschiga geht goar nimma. u hiatzt sei stü,i bi beim styling de popschihoar drahn si net allani um de locknwickler@Mitglied #473397 , wo steckst? I sauf ma grad Dein Buschn und de ondern Hoar sche.
des werd i erm daunn schu zang,ohne meiner einwilligung derf kana wuschig wern auf mein buschnJa, wenn du dem Flo dei Popscherl und die Nasn hältst, dann hast du nimmer vui Einfluss drauf, ob er jetzt geil wird oder ned....
de popschihoar drahn si net allani un de locknwickler
Das tut weh..da krümmt sich die Nudel auf 2cm zammmocht des wer vo eich sich söber?
najo...des is bei dir eh net vü vaänderung,gö?!Das tut weh..da krümmt sich die Nudel auf 2cm zamm
hääää?! harzt du de dort???Die werden goar ned geharzt?
Ich bin enttäuscht...
Wie immer sehr direktnajo...des is bei dir eh net vü vaänderung,gö?!
& trotz konnst ma net bes sei,gö?!^^Wie immer sehr direkt
I glaub, do must zerst amoi ordentlich im Öl sei, dasst do mit mochst. Owa wonnst di mit an Retsina osaufst, is des mitm Harz a scho erledigt!hiatzt hob i glott an sport gfundn,den i ma frisch gharzt vorstön kinnt Anhang anzeigen 3607779
aso is des.... und den antrag muaß ma a woch vorher schriftlich eirnreichen, oder wia?des werd i erm daunn schu zang,ohne meiner einwilligung derf kana wuschig wern auf mein buschn
jepp... u daunn hoßts wortnaso is des.... und den antrag muaß ma a woch vorher schriftlich eirnreichen, oder wia?