D
Gast
(Gelöschter Account)
Nein, warum?spinnst du komplett??!!!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nein, warum?spinnst du komplett??!!!
vl host malaria??Nein, warum?
Nein, bin geimpft .. ....vl host malaria??
I muss mi moi gscheid machen.... aber für Malaria gibt's koa Impfung ^^Nein, bin geimpft .. ....
Stimmt, das war Cholera!I muss mi moi gscheid machen.... aber für Malaria gibt's koa Impfung ^^
*Sing*Stimmt, das war Cholera!
I muss mi moi gscheid machen.... aber für Malaria gibt's koa Impfung ^^
Stimmt, das war Cholera!
Ich bin ma no ned sicher, ob ich die will ^^Angeblich soll es bald eine Impfung gegen @Mitglied #473397 geben ..... ....
Was heißt wollen, du brauchst sie ......Ich bin ma no ned sicher, ob ich die will ^^
Mausizahndi, gib ned so an.so weit kummts nuvorher gib i ma de kugl,ah,wos red i,a gaunze pockung!!!
i kinnt di fressnIch bin ma no ned sicher, ob ich die will ^^
du brauchst echt moi a strenge haundWas heißt wollen, du brauchst sie ......
Aber nur kloane Bissen bitte ^^i kinnt di fressn
do i in mikrobiologie maturiert hob,muaß i eich widasprechn es gibt sehr wohl a serum gegen den erreger.I muss mi moi gscheid machen.... aber für Malaria gibt's koa Impfung ^^
I hob ma denkt, do muaß ma jeden Tag Tabletten schluckn, damit ma gschützt is....do i in mikrobiologie maturiert hob,muaß i eich widasprechn es gibt sehr wohl a serum gegen den erreger.
jo,des woar früher so. is nu relativ neich.I hob ma denkt, do muaß ma jeden Tag Tabletten schluckn, damit ma gschützt is....
Ah... ja bei dir kann ma no wos lerna ^^jo,des woar früher so. is nu relativ neich.