- Reaktionen
- 84.660
- Checks
- 8
oiso i hob mir gestern den venushügl wieda epiliert ... sterbn is sicha aungenehmer
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Du bist erst a muschi, hoitst a nix ausoiso i hob mir gestern den venushügl wieda epiliert ... sterbn is sicha aungenehmer
Du bist erst a muschi, hoitst a nix aus
Sama a weng glodn
Alles wie immer ......Sama a weng glodn
maunches ändert si hoit niar,gö?!!Alles wie immer ......
Und wieder einmal ohne Beweise !oiso i hob mir gestern den venushügl wieda epiliert ... sterbn is sicha aungenehmer
mei bluatige huha daspoar i da...möd du in a poar togUnd wieder einmal ohne Beweise !
Guten Morgen
Was denn....???mei bluatige huha daspoar i da...möd du in a poar tog
So werd des nie was mit Dir und am Stevo.oiso i hob mir gestern den venushügl wieda epiliert ...
i gibs auf!i krepier elendigst weng dem sauhundSo werd des nie was mit Dir und am Stevo.
Ah wo. Kopfi hoch, Eiter viere und weiter gehts. Mim Otto.i gibs auf!i krepier elendigst weng dem sauhund
Sag ich doch. Da Otto warats. Oder da Schnucki.Jaja, die @Mitglied #473397 ist vom @Mitglied #452024 voll angetan und deswegen etwas traurig.
Irgendwann wird auch sie richtige Männer mögen ... .....
Du hast wieder einmal recht ......Sag ich doch. Da Otto warats. Oder da Schnucki.
Eh, sie muass halt mal mim Rumzicken aufhören. Und wenns uns ned kriegt, muss sie eben weiter unten suchen. Gö, @Mitglied #473397Du hast wieder einmal recht ......
Ich glaube schön langsam, dass sie zu faul zum Suchen ist .......Eh, sie muass halt mal mim Rumzicken aufhören. Und wenns uns ned kriegt, muss sie eben weiter unten suchen. Gö, @Mitglied #473397
so weit kummts nuvorher gib i ma de kugl,ah,wos red i,a gaunze pockung!!!Eh, sie muass halt mal mim Rumzicken aufhören. Und wenns uns ned kriegt, muss sie eben weiter unten suchen. Gö, @Mitglied #473397
spinnst du komplett??!!!Ich glaube schön langsam, dass sie zu faul zum Suchen ist .......
Ferrero Rocher?so weit kummts nuvorher gib i ma de kugl,ah,wos red i,a gaunze pockung!!!