- Reaktionen
- 38.518
- Checks
- 14
jo, jo, das haßt wosPuhhh da hab ich nochmal Glück gehabt….![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
jo, jo, das haßt wosPuhhh da hab ich nochmal Glück gehabt….![]()
Wenn der Herr @Mitglied #514258 das will..... Bitteschön.bitte auf Hochdeutsch übersetzen![]()
Der schnarcht grad neben mir.dein Mann is schon in Morpheus Armen?
hob jo gwusst - DU schaffst dasWenn der Herr @Mitglied #514258 das will..... Bitteschön.
Ja.... ist eh okay..... darfst eh da bleiben..... nur bitte kein Geflügeltier spielen..... auf das bin ich nämlich allergisch.![]()
Ois ka piepWenn der Herr @Mitglied #514258 das will..... Bitteschön.
Ja.... ist eh okay..... darfst eh da bleiben..... nur bitte kein Geflügeltier spielen..... auf das bin ich nämlich allergisch.![]()
was hat er getrunken?Der schnarcht grad neben mir.![]()
Na...na.... i bin eh gaunz harmlos und lieb und nett und freundlich und..... und..... und.Puhhh da hab ich nochmal Glück gehabt….![]()
bitte trink net sooo vielNa...na.... i bin eh gaunz harmlos und lieb und nett und freundlich und..... und..... und.
Manche sehen das halt anders.![]()
Naja Respekt sollte man schon haben denk ichNa...na.... i bin eh gaunz harmlos und lieb und nett und freundlich und..... und..... und.
Manche sehen das halt anders.![]()
Im Grunde sind wir doch alle harmlosNaja Respekt sollte man schon haben denk ichaber das ist eh sowieso wie überall
denk auch dass du ganz ganz harmlos bist
![]()
An Mojito und an Caipirinha..... auber des is egal..... maunchmoi schnorcht er a..... waun a nix trunkn hot.was hat er getrunken?
Fraun schnorchen ned de schnurrnAn Mojito und an Caipirinha..... auber des is egal..... maunchmoi schnorcht er a..... waun a nix trunkn hot.
Mir wü a a immer eiredn das i schnorch.![]()
Wauns ma auber doch so guat schmeckt.bitte trink net sooo viel![]()
Nimm erm aufAn Mojito und an Caipirinha..... auber des is egal..... maunchmoi schnorcht er a..... waun a nix trunkn hot.
Mir wü a a immer eiredn das i schnorch.![]()
so richtig nett zum EinschlafenFraun schnorchen ned de schnurrn![]()
Fraun schnorchen ned de schnurrn![]()
Göso richtig nett zum Einschlafen![]()
I hob erst amoi gherd i hätt in da Nocht "geatmet" des wor sicha a Bledsinn
Des sog i erm morgn.
Hob i eh scho a poar moi gmocht.... do schaut a daun immer gaunz dramhappert..... waun is erm vurspü.Nimm erm auf![]()
höchstens gesäuserltI hob erst amoi gherd i hätt in da Nocht "geatmet" des wor sicha a Bledsinn![]()