- Reaktionen
- 209.601
- Checks
- 98
Sog amoi @Mitglied #442677..... woitast du net scho schlofn?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Guade NochtSodala meine lieben!! Hat mich sehr gefreut!! Schlafts alle gut
Zum 1. Moi oder woarst durt scho amoi?In Bad Radkersburg.
Des sog i ermhöchstens gesäuserlt
Schlof guat..... vielleicht verirrst di jo wieder moi eine zu uns.Sodala meine lieben!! Hat mich sehr gefreut!! Schlafts alle gut
ich BITTE darumDes sog i erm
Jo eeeehhh.... Bin jetzt mittlerweile eh scho im Bett aunkumma....Sog amoi @Mitglied #442677..... woitast du net scho schlofn?
Das mach ich bestimmt!!Schlof guat..... vielleicht verirrst di jo wieder moi eine zu uns.
Sog ma liaba bis heite..... bis morgen is no so laung.Jo eeeehhh.... Bin jetzt mittlerweile eh scho im Bett aunkumma....
Jetzt wart ich noch auf mei schatzerl...
Is a scho am weg...
Oiso... Bis morgen
Zum 1. moi.Zum 1. Moi oder woarst durt scho amoi?
Guat... Bis heite....Sog ma liaba bis heite..... bis morgen is no so laung.
zumindest fast ......Zum 1. moi.
Do herinnen muas ma eh net immer die Wohrheit sogn..... oder?
So...... wenn di @Mitglied #527237 schlofn geht..... daun derf i jetzt a des Licht ob drahn.
Danke, wünsche ich dir auch und gute Erholung!
Wünsche dir auch eine Gute Nacht und weiterhin einen schönen Urlaub!So...... wenn di @Mitglied #527237 schlofn geht..... daun derf i jetzt a des Licht ob drahn.
Ich wünsche euch allen noch Munteren..... eine angenehme Nachtruhe..... schlafts gut und träumts was schönes.
Aber nix unanständiges..... gell.
Das gehört sich nämlich nicht. Anhang anzeigen 10534747
Man tut sich leicht, wenn man sich untereinander Großteils persönlichIch lese eure Zeilen mit und finds ganz witzig und interessant