- Reaktionen
- 76.021
- Checks
- 8
na.... i kau net kochen.....du bist näher, aiso i würd mitessen > wenn du kochen kannst ggg
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
na.... i kau net kochen.....du bist näher, aiso i würd mitessen > wenn du kochen kannst ggg
Passt!Wos is mid dir sicha
Hob nu nix angstöd des heb i ma für morgn auf![]()
Mah is des liab, vielen Danki tät jo fia di mitkochen wennst net so weit weg wärst![]()
i kann a nur essen gggna.... i kau net kochen.....![]()
mir tät a bissel a Hungerkur a net schodnMah is des liab, vielen Dank
Mei Töchterlein hat ma eh ganz viel gebracht und i hab eh selbst a vorgesorgt
Und guat ausschaun tua i jo a![]()
ich ess dei portion a glei gggmir tät a bissel a Hungerkur a net schodn![]()
gerneMah is des liab, vielen Dank![]()
do muasst schnö sei....ich ess dei portion a glei ggg
Davon kann absolut ka Rede sei, i bin scho wieder am zulegenmir tät a bissel a Hungerkur a net schodn![]()
wiaso bist leich scho unterwegs?do muasst schnö sei....
na... Owa wenn du glaubst du kannst mir was wegessen.... do musst schnö seiwiaso bist leich scho unterwegs?
ich ess schneller wia du dein mund offen hast ggggna... Owa wenn du glaubst du kannst mir was wegessen.... do musst schnö sei
Hey das freut mich zu hörenBin gerade nachhause gekommen![]()
Jo sitzen bleiben heißtswo is was eskaliert? amoi gehst essen und versammst ois ggg
tztz gfrastal du gggJo sitzen bleiben heißtsnix gibt's
![]()
schlaf gutJetzt moch i a Mittogsschlafalbis später
![]()
wir ham die ganze Fahrt runter nix von den Waldbränden bemerkt und auch nix von der Quallenplage im Meer - zum Glück!Wie verhält es sich in Italien mit den Waldbränden?