G
Gast
(Gelöschter Account)
Ich habe das Motto: dem Körper geben was er verlangt oder braucht!Des red i ma ein wenn mas Essen wieder mal zu sehr schmeckt....![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ich habe das Motto: dem Körper geben was er verlangt oder braucht!Des red i ma ein wenn mas Essen wieder mal zu sehr schmeckt....![]()
So könnt i di glott amoi auf an Kaffä mitnehma!Manchmal brauch is hoit a amoi![]()
Ich habe das Motto: dem Körper geben was er verlangt oder braucht!![]()
Sovü zuagnumma hob i owa üwa de Feiatog ned!
Bett - Kaffee - Toilette - Bett - Kaffee - Toilette - Bett - ........Wenn i meinem Körper gabat was er verlangt....![]()
Guten Abend so den Dienstag endlich geschafft jetzt mach ma an Kaffee für die Runde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bei wem is heit no so Zach wie bei mir?
Wennst D'as brauchst, bist do herin eh richtigManchmal brauch is hoit a amoi![]()
Jojo. AuscheiberWennst D'as brauchst, bist do herin eh richtig![]()
Wennst D'as brauchst, bist do herin eh richtig![]()
Sie mißverstehenJojo. Auscheiber![]()
GööInteressant![]()
Do foit ma ein, hob i scho dazöht, dass des hausg'mochte Tiramisu im neich'n Jourfixe Lokal recht guat is?Interessant![]()
Oba richtig guatDo foit ma ein, hob i scho dazöht, dass des hausg'mochte Tiramisu im neich'n Jourfixe Lokal recht guat is?
Gö, @Mitglied #628648![]()
Hot owa Freud g'macht, des TeilenOba richtig guat
Hab mich eh so beherrschen müssen sonst hättes nicht viel abbekommen![]()
Und das obwohl du gesehen hast wie schnell ich essen kannHot owa Freud g'macht, des Teilen![]()