- Reaktionen
- 17.739
hechstens minimalFür des bin i nu zu jung...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
hechstens minimalFür des bin i nu zu jung...
Gibt es in der ZDF MediathekFür des bin i nu zu jung...
De Füm hot mei Onkl auf VHS archiviert.
I sog nur sofü - Somilje
i schau mas immer auf Youtube aunGibt es in der ZDF Mediathek
Jo genau..... i hob ned vü Auswoi ghobt.So auf die Art...ma nimmt was ma kriegen kann oder wie?
Pretty WomanSamstag Abend und i tua im Bett Columbo schauen.....i bin die bessere Pensionistin...
Schade.... für mi warad a Barista super
Des güt eh fürn Kaffä eh aSchade.... für mi warad a Barista super
Jo genau..... i hob ned vü Auswoi ghobt.
I hob auber eh gschaut das i in de 4 Monat ned vü daham woar und hob vü auswärts gschlofn.
I glaub de Wohnung hod 32 qm2 ghobt.....mei Prinzessin hod des Zimmer kriagt..... und mei Zimmer woar Vorzimmer - Küche - Wohnzimmer - Esszimmer - und Schlafzimmer in einem.
So alt bist schon?wos a ma sehr taugt san die oiden Füm der Serie " Der Kommissar" ausn Joah ca. 1970.
Ich auchFür des bin i nu zu jung...
is a a leiwaunder FümPretty Woman
wos a ma sehr taugt san die oiden Füm der Serie " Der Kommissar" ausn Joah ca. 1970.
Für des bin i nu zu jung...
Gab nichts zu guggenWas guggst du?????
Pretty Woman
Klugscheiß!Aber sowas von!
Beerenauslese ist was besonderes, auch teurer als normaler Wein. Und gibt's auch nicht jedes Jahr, da muss schon passen.
So alt bist schon?
i glaub mia san eh im gleichen OitaDo kau ned amoi i mi erinnern.... außerdem haum ma do jo no goar kan Fernseher ghobt.
Wir auch nicht
Do kau ned amoi i mi erinnern.... außerdem haum ma do jo no goar kan Fernseher ghobt.
Ja, Schnulze stimmt schon, sind aber ein paar geile Szenen dabei und ich mag Julia Roberts, er ist nicht so mein Fall.Den hob i zwar gesehen, oba i mag so Schnulzen ned