- Reaktionen
- 10.103
- Checks
- 22
Hab ich mir doch fast gedacht.Ned amoi in verpixelt gibt's de
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Hab ich mir doch fast gedacht.Ned amoi in verpixelt gibt's de
Das Haserl allein reicht völliga Sturm vom Haserl wär super
Was habts es mit mir vorDas Haserl allein reicht völlig
Ich? Ein gepflegtes Gespräch über deine Zeit im Keller selbstverständlichWas habts es mit mir vor
Ok das kann aber laaannnnge dauernIch? Ein gepflegtes Gespräch über deine Zeit im Keller selbstverständlich
Muas i mi jetzt fiachtnI ned...
Bist du ka Mensch...äh... OÖlerin??Muas i mi jetzt fiachtn
Wie weit is ned weit weg vom Most4tel?
Ein Gentleman schweigt und genießt die Zeit, die er mit dir dann hatWas habts es mit mir vor
Bist du ka Mensch...äh... OÖlerin??
Du hast zu viel FantasieEin Gentleman schweigt und genießt die Zeit, die er mit dir dann hat
Nobody is perfekt....Naaaaa ; hab zwoar fast 10 Joahr in OÖ goarbeit, aber waschechte Most4tlarin
Eh...Muast das jo wissen
Da is ma a mal charmant und dann passts ned...is ma ned chwrmant passts a ned...tztzDu hast zu viel Fantasie
Mann muss immer wissen wannDa is ma a mal charmant und dann passts ned...is ma ned chwrmant passts a ned...tztz
Da hoit i mi draus..bin a gfeanste Sau...äh a gfeanste Rotzpippn...Mann muss immer wissen wann
Oder feigDa hoit i mi draus..bin a gfeanste Sau...äh a gfeanste Rotzpippn...
Mann muss immer wissen wann
Boa....des nimmst zruck!!Oder feig